• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Anonym (Tina)

Maria: Har du stått still under den tiden eller går det fortfarande neråt?

• Maria1982

Tina: Det står hyfsat still, lite ner, lite upp osv. Men det är min egen lathet som gör att jag inte går ner

• Tesselajnen

Tog en bild för att skicka till en kompis på ny klänning/stövlar som jag köpt. Tänkte inte mer på det tills jag hittade ett gäng bilder från tiden runt förra julen/nyår. De här två bilderna är de sista bilderna på mig innan jag i januari i år tog tag i min vikt.

Jag är 8 - 13 kilo från min målvikt i dag, ska se hur det känns när jag når -8 kilo till, ev blir det upp till -5 kilo ytterligare. Får se hur det känns mentalt och kroppsligt när jag är där. Glad (Skillnaden mellan bilderna är -27 kilo.)

Kilo för kilo ska bort! ~ fran100till60.blogspot.se/ ~
  • Nemiia
    Tesselajnen skrev 2012-12-01 18:35:55 följande:
    Tog en bild för att skicka till en kompis på ny klänning/stövlar som jag köpt. Tänkte inte mer på det tills jag hittade ett gäng bilder från tiden runt förra julen/nyår. De här två bilderna är de sista bilderna på mig innan jag i januari i år tog tag i min vikt.

Jag är 8 - 13 kilo från min målvikt i dag, ska se hur det känns när jag når -8 kilo till, ev blir det upp till -5 kilo ytterligare. Får se hur det känns mentalt och kroppsligt när jag är där. Glad (Skillnaden mellan bilderna är -27 kilo.)

Härligt kämpat!!
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.