• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • skånetös78

Nu är jag klar med min viktminskning. Väger nu 67kg mot 84kg som jag vägde vid denna tid förra året. Ber om ursäkt för den dåliga bildkvaliten.

• Anonym (Tina)

oh shit! Finns inte ord att beskriva hur duktig du är! Vilken skillnad!!!

• Anonym (55kg)

Här kommer före- och efterbild! 3månader mellan bilderna och på förebilden vägde jag 73,5kg och efterbilden vägde jag 59,5kg. Så en viktnedgång på 14kg. Dock säger alla att jag ser smalare ut än vad jag gör på efterbilden. Det tycker jag också. Sjukt nöjd med resultatet och hade aldrig kunnat drömma om att det skulle gå så bra för mig!

Så nu har jag 4,5kg till min normala vikt. Har lite vila nu under 3veckor för att huden runt magen ska ta ihop sig bättre. Men efter nyår blir det hårdträning igen!

Ni alla har också varit sjukt duktiga och för er som som fortfarande kämpar. Ni fixar det också!!      

• Anonym (55kg)

Nu kan jag inte sticka under stolen att jag alltid haft lätt att hålla vikten trots godis, dricka och annat slisk till frukost, lunch och middag. Har alltid varit smal men under graviditeterna så har jag stuckit iväg som bara den.

Sonen är född 26feb-12 och jag gick då upp 24-26kg.

Första 6-7veckor slutade jag upp med all godis, dricka och allt annat slisk. Åt som vanligt men minskade på de vita brödet och åt fullkorn. Åt bara bröd på helgerna och åt mer grönt till maten. Minns inte riktigt men jag tror jag hann gå ned 5-6kg och sedan började jag med LCHF. Dock inte jättestrickt.

Träningen har sett ut ungefär såhär, vissa veckor mer och vissa lite mindre. Men jag har tagit barnvagnspromenader 5-7dagar/v allt från 5-8km. Oftast 6km. Sedan har jag kört 2-4ggr/v med crosstrainern 6km. Sedan har jag tränat styrka 2-4ggr/v med kroppsvikt, låg vikt på hantlar och x-tube. 1-2ggr/v har jag kört efter en träningsfilm från iform som heter fast och välformad. Sedan när jag inte kört efter filmen har jag tagit övningar från den. Sista 6-7veckorna har jag simmat 1ggr/v i lite mer än 1h. Simmat runt 80-90längder. Gjort ett schema så jag simmar inte bara massor av längder utan kör medley(alla simsätt) i hög fart, bara med armar och sedan bara med benen. 

Nu efter nyår ska jag börja köra med tyngre vikter eftersom jag känner att man kropp är redo för det. Har kört lite lungt eftersom jag hade väldigt mycket foglossning!           

• Anonym

Jag startade en tråd någon gång i somras om att jag ville gå ner i vikt och jag har fortfarande 15kg kvar till normalt bmi, men idag när jag tog en bild på mig själv i spegeln och jämförde med min före bild så fick jag en ordentlig chock.

• Anonym (15kg)
    Anonym skrev 2012-12-27 15:38:30 följande:
    Jag startade en tråd någon gång i somras om att jag ville gå ner i vikt och jag har fortfarande 15kg kvar till normalt bmi, men idag när jag tog en bild på mig själv i spegeln och jämförde med min före bild så fick jag en ordentlig chock.

Glömde få med bilden när jag skulle posta :)

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.