• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Anonym (Sockerråttan)

Vad alla är duktiga! Själv har jag gått upp lite sen jag la upp min bild här, men den 1/1 blir det nya hårda tag med vikten igen.

• Anonym (Jenna)

Dec 2012

Aug 2011  skulle ha lagt bilderna i omvänd ordning, men går väl ändå :) Jag är imponerad av ert kämpande...

• emelielj

Nu hittar jag inga ordentliga bilder alls på hur jag såg ut för 20 kilo sen.
    Det här är det bästa jag hittade.

Före och efter.

Före:

Efter:

• Anonym (malin)

vill bara bidra med en sak som jag fått erfara...

hormonomställningen efter graviditeten kan behöva ganska mycket tid att ställa tillbaka! jag gick upp ca 30 kilo sista graviditeten (startvikt 80 kg, vägde alltså ca 110 till mina 178 :-P).

startvikt första barnet ca 75 kg. barn nr 2 blev jag gravid med när första var drygt 1...

jag misstänker att jag aldrig hann komma tillbaka hormonellt?

andra barnet gick jag först ned från 110 till 80 ganska snabbt. men några månader senare, ca 1,5 år efter förlossningen, rasade jag 10 kg till, bara tjoff!! gjorde inte ett jota!!  normalvikten 70 kg har jag bara avvikit från ett par kilon upp och ner.

vill bara säga att det inte är säkert man gör så många fel, hormonerna kanske kan behöva lite tid dom också...             

• Anonym (L)

Har inga bra bilder, men här kommer det i alla fall:

Före, januari 2012 (cirka 85 kg)

Efter (fast bilden är några månader gammal, runt 60 kg)

• Toboas

Jättebra jobbat och bra pepp inför nästa år! Solig

Science is not a belief system: no belief system instructs you to question the system itself.
  • Anonym (Vill ner!!!!)

Hej
    Jag tänkte puffa upp tråden och hoppas att jag själv kan lägga in före- och efterbilder på mig själv snart... 

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.