• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • LitetBus

Carolinalovetobias - Grymt jobbat! Hur la du upp kost och träning för att få ett sådant resultat, och hur lång tid är det mellan bilderna?

• Carolinalovetobias
    LitetBus skrev 2012-12-10 11:50:59 följande:
    Carolinalovetobias - Grymt jobbat! Hur la du upp kost och träning för att få ett sådant resultat, och hur lång tid är det mellan bilderna?
    Tack så mycket :) Jadu, de är ca 1 år mellan bilderna.
    Ang. maten så är de mest sunt förnuft. Jag får äta allt men inte alltid. Och har även hållt på lite med periodisk fasta (gick jag ner som mest), (googla om du e nyfiken) :P

Sen ang. träning så är jag en periodare. Men när jag tränar tränar ja hemma med tränings dvd/promenader Har kört mest jilian michaels filmer =)

Just nu tränar ja inte för jag har vart för lat;) är förkyld men känner att träningslusten börjar komma igen =)
  • tellis mom

Ber om ursäkt för de dåliga bilderna.
    Till vänster: två veckor sedan.
    Till höger: snart 2 år sedan när min son va nyfödd. det skiljer 30kg mellan bilderna.
    Jag va med om något kul när bilden till vänster togs. Träffade på två gamla killkompisar som jag inte träffat på ca 3 år och ingen av dom kände igen mig :)
  • Göteborgsbruden

Bra jobbat alla, helt otroligt vad duktiga ni är!

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥ Lillebror BF 28/1 2013 ♥¸.?°´¯)
  • sanna8501

Vilket jobb ni har gjort alla!
    Jag är mamma till två fina flickor. Yngsta tösen blir 5 månader till jul.
    Innan jag fick min första flicka var jag vältränad och tycker nu i efterhand att jag hade kurvorna på rätta ställena, trots att jag var kritisk mot min kropp då.
    Jag åt gott under graviditeten och växte och frodades både här och där... ;) Jag levde kvar i att vara gravid även efter första dottern föddes. Men då kom jag ändå hyffsat lindrigt undan. :P
    16 Månader senare föddes flicka nr 2. Och idag kämpar jag med vikt från 2 täta graviditeter.
    Under nyårsafton har jag hållt på med mitt egna "fat camp" i exakt 1 månad.
    Hitills har allt gått toppen! Kläderna börjar bli riktigt stora nu!! Jag kommer i byxor som varit 10 cm för trånga, så att de inte kunde knäppas!
    MEN jag köper kläder i samma strl som innan och jag känner mig inte nöjd... Är jag ensam? Jag tror inte jag hänger med i svängarna riktigt, det har gått rättså fort.

Har tagit en före bild men har inte det mod ni andra har, att lägga upp den :'(

Känner mig faktiskt ledsen, trots att jag borde vara glad för det jag presterat såhär långt.
    Varför??

• Anonym (Tina)

Sanna: Jag förstår inte riktigt, vad är det du inte är nöjd med? Är det för att du vant dig vid din vikt och inte riktigt känner igen dig i den "nya" kroppen?

• sanna8501
    Anonym (Tina) skrev 2012-12-17 10:01:49 följande:
    Sanna: Jag förstår inte riktigt, vad är det du inte är nöjd med? Är det för att du vant dig vid din vikt och inte riktigt känner igen dig i den "nya" kroppen?

Jag tror det. Förstår inte heller...
  • Anonym (Tina)

sanna: är det mkt du har gått ner? går man ner mkt så förändras ju kroppen mkt och det vara svårt att känna sig som sig själv.. du kanske borde prata med någon om detta? kan tänka mig att det kan ta lite tid innan man kommer ikapp viktnedgången psykiskt..

• lovas

Sanna: jag tror det tar en stund för huvudet att hinna med kroppen. Jag känner mig fortfarande som att jag väger 83 kilo, men egentligen är det 60. Tror att det är någon annans spegelbild när jag råkar se min egen i skyltfönster när jag går på stan, för jag känner mig liksom fortfarande lika stor. Men jag har nog alltid känt mig större än jag egentligen är. Det är svårt att vara nöjd ;).
    Och så känns det ju lite som att målet har förändrats under resan. Min kropp är ju helt annorlunda nu mot innan jag fick mina barn fastän jag väger ungefär lika mycket.
    Dock är jag mer nöjd nu, trots bristningar och hängtuttar och dallermage, men jag skulle verkligen inte dö av lite muskler.

Men jag tror att du ska köpa kläder i rätt storlek. Inte göra dig större än du är, försöka se dig som du är egentligen, då kommer nog huvudet ikapp också. :)

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.