Bambi2 skrev 2013-01-05 19:37:03 följande:
Jag vill också tacka dig CFF - ditt inlägg om att Dhea kan minska missfallsrisken kändes som ett ljussken i Januarimörkret, det behövde många av oss som undrar och väntar och oroar oss. Hopp helt enkelt. Jag försöker också vända den här resan till ngt positivt; det är en sådan fascinerande värld detta med fertilitet, ibland ser jag bara möjligheter. Men ibland tar oron över. Jag önskar jag visste mer men det blir så svårt att ta reda på sådan info som de flesta läkare själva inte verkar vilja diskutera.
Germany och många andra - ni är sådana klippor! Det är så inspirerande att läsa om er resa, även då ni brottas med oro och rädlsa eller sorg!
Stor Kram!
Bambi, jag tycker likadant om dig och alla andra som skriver i trådar både här och där.

ALLA har vi något att bidra med och trots att vi alla säkerligen är
väldigt olika som personer så tycker jag vi alla kommer mycket bra överens och istället för att skapa gruff och obehaglig stämning så försöker nog de allra flesta av oss att vara rätt så mänsklig. Ingen människa i hela världen är ju perfekt, inte ens den som själv tror att den är det (dock så brukar dessa människor ofta tycka om att fastna i ett mönster att kritisera andra)
Det finns sååå många som jag verkligen skulle uppskatta att vara vän med i det verkliga livet. Några har jag redan kontakt med utanför FL och är precis så snälla som jag anade mig till genom att läsa inläggen från personerna i fråga.
MIn man ogillar att jag vistas här på FL :), han tycker detta forum är helt blåst

. Han förstår verkligen inte hur jag kan sitta här och "prata" med en massa okända människor som jag inte känner eller vet ett skvatt om. Men faktum är att FL med dess finaste "invånare" räddade mig från avgrunden när jag ramlade ner där för 1 år sedan.
Jag måste säga att jag känner mig lite hemsk som skrivit de sista inläggen gällande Lillstoran. Det är egentligen så emot mitt enkla jag att tycka till / tycka illa om personer som jag inte känner och på det sätt som jag nu då har gjort ang. LS.
Jag står dock absolut starkt fast vid mitt tyckande & mina senaste skrivna inlägg då jag tycker att någonstans går verkligen gränsen för vad en människa får skriva eller ej.....Hua hua! Men kul tycker jag inte att det är att
själv bete mig illa.....För det har jag väl kanske gjort i och med att jag ens besvarade inlägg som jag istället hade kunnat ignorera? Jag hoppas innerligen att du Lillstoran förstår allas våra inlägg och vart vi vill komma och att denna tråd hädaneter får vara ifred från "angrepp". Annars får jag ta och lyda min mans kloka & enkla råd, värre än så är det kanske egentligen inte
Vet inte varför jag ville skriva detta, ville väl kanske rensa själen från det onda som tillfälligt besökt mig. Känns bättre nu i allafall.
Fred på jorden och skit på åkrarna så blir allt bättre