Höstmammor i Linköping Del 4
Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!
Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!
Jag kan inte åka till Tornby på tisdag eftersom mina föräldrar är på besök, de åker hem på tisdag eftermiddag (ca 14). Men, onsdag, torsdag eller fredag kan jag åka till Tornby.
Idag är det dags för dop, det har inte börjat så bra. I går kväll gick vi till lokalen för att ställa i ordning allt, duka pynta osv... men vi kom inte in!! Trots att vi larmade av och tryckte kod *suck* Vi vet inte vad det var för fel eftersom vi inte heller kunde få tag i någon, så vi bara hoppas att vi kan komma in nu på förmiddagen. Håll tummarna!
Hej
Varför sover inte dessa små människor!
Vi äter oxå Nestles gröt, det var den enda jag hittade i den lilla butik jag var i. Igår mumsade han i sig gröten fortare än kvickt men jag vågade inte ge mer än en halv smakportion, hur fort ökade ni?
Lycka till med dopet Tezz! inte kul när det strular. Ludwig döptes förra helgen det gick bra förutom att han var lite förkyld ocj kinkig och klänningen vi skulle ha använt hade han vuxit ur.
ornby spelar ingen roll vilken dag, jag antar att det är fler än jag som tar bussen dit?
Jag skriver upp fika på tornby på tisdag. Ni som bor i stan kanske kan ta en promenad eller så finns det en plats till i min bil om det är någon som vill ha skjuts och inte vill ta bussen.
Fika tornby ca 14.00. (nån som har annat förslag på tid?)
Sonja och Lovina
Viola, visst blir vi flera som tar bussen. Själv så tar jag 216, den går utanför på djurgårdsgatan. Om vi blir många som tänkt ta samma buss så får vi nog snacka ihop oss, det får ju inte plats så många vagnar.
Lycka till med dopet, Therése. Hoppas at det ordnar sig med lokalen och att ni hinner med allt.
Fika tornby, tisdag ca 14.00. (nån som har annat förslag på tid?)
Sonja och Lovina
Nina & Emma
Jag ska kolla när bussen kommer dit men jag tror att "hel timma" blir rätt så bra.
Tycker kanske att 14 är lite sent, vad tycker ni andra?
Vi ger en hel smakportion, inte alltid det går i, men ändå.
När det gäller tiden så kan jag när som helst efter 12. (vi är lite sen i starten...hihi). Så ändra tiden när det passar för er som ska åka buss....
Vilken dag blir Tornby? Tis eller tors?
Terése: Hur gick dopet? Kom ni in i lokalen? Vilken lokal hade ni hyrt eller lånat?
Ligre jag skrev upp en fikalista på tisdag eftersom jag inte kan på torsdagar...
Fika tornby, tisdag ca 14.00. (nån som har annat förslag på tid?)
Sonja och Lovina
Nina & Emma
Jag har tyvärr inte tid att fika den här veckan....
Det ser inte ut som om det finns intresse för fika på Tornby. Kanske en annan tid skulle få upp intresset eller är intresset större om vi träffas på stan? Lite lättare att ta sig dit för dom flesta, inklusive mej själv.