• Maria73

Höstmammor i Linköping Del 4

Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!

• Svar på tråden Höstmammor i Linköping Del 4
  • Maria73

Jag kan fika antingen på stan eller Tornby, spelar ingen roll. Kan även någon annan tid om det skulle passa bättre (dock inte innan kl 12, vi är fortfarande sjusovare )?!

• Elouise

Jag kan oxå fika, på stan eller tornby spelar ingen roll.

• ligre

Lite knöligt med buss tycker jag....känner att jag måste ta körtkort snart. Fika på stan nu i veckan funkar för mig

• Linda Berg

Vi följer gärna med om det blir på stan.. Känns enklast att fika på stan.. Inga buss byten..

• Tezz80

Jag hade gärna fikat på Tornby, men eftersom mina föräldrar är kvar så blir det lite knöligt och efter kl. 14 tycker jag att det är för sent, då är alla andra oxå på Tornby. Syftet var ju att vi skulle åka dit när det är lugnt, dvs på förmiddagen. Kanske att vi kan fika om ett par veckor istället där ute, när det är bä'ttre väder och vi kan gå...

Linda: Dopet gick bra, vi ringde vaktmästaren på lördagen, vi hade fått fel kod, så han kom och öppnade för oss. Sedan gick det superduper, Saga skötte sig bra tycker jag. Några tårar kom såklart, men hon var duktig.

Tror inte jag kommer imorgon även om det blir fika i stan, känns som om det kan vara skönt att få vara själva lite. Men vi kommer på torsdag.

• StinaTina

Jag håller med tezz, klockan 14 är för sent. Jag tror att vi måste avstå från fikat imorgon för att Emma är lite hängig, tror att hon är lite förkyld. Ni får prata ihop er om fikat och bestämma nåt. Får se om vi dyker upp eller ej.
    /Nina

• Elouise

Ska vi säga fika på stan?! Det verkar som om de flesta tycker att det är enklast.
    Jag föreslår att vi ses i morgon, på hospitaltorget kl. 14.00.
    Så får vi se sen vart vi går.
    M-L & Freja

• StinaTina

Hallå.
    Om vi kan komma så är det bättre att vi ses på stan. Om Emma blir grinig så är det lättare att gå hem, ingen buss att passa. Hon är bara trött och hängig, ingen feber.
    Iof så har hon varit väldigt mycket vaken idag så det kan vara det som spökar.
    Det som inte är lika roligt är att jag hade tänkt att handla en del ute på tornby. Nu får det vänta ett tag till.
    Ska försöka få liten dotter att sova lite innan nästa mat vid 22.30 tiden, troligtvis lättare (hmmmm) skrivet än gjort.

• marma

Hej!
    Jag fikar gärna imorgon på stan. Skriver en lista.

Vi har också börjat med smakisar. Vi har tagit det väldigt lugnt då Molly inte alls var intresserad ibörjan (knep ihop munnen och rynkade på näsan). Nu attackerar hon skeden och slukar gröt och morotspuré glupskt. Mat överallt ; ) Är osäker över hur snabbt man kan öka portionerna och testa nya livsmedel för att inte fresta på matsmältningen. Någon som har några tips?

Hospitalstorget tisdag kl 14.

M-L & Freja
    Nina & Emma (kanske?)
    Maria & Molly

Svar på tråden Höstmammor i Linköping Del 4