• Maria73

Höstmammor i Linköping Del 4

Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!

• Svar på tråden Höstmammor i Linköping Del 4
  • StinaTina

ligre, visst är det mysigt med pruttar. Emma har kommit på hur roligt det är att prutta mot min arm, blir lite mera ljud då + att jag blir helt dyblöt.

Ta en tid som passar er, lillan är lite tjurig nämligen så jag vet inte om jag kommer eller ej. Hennes syskon har varit här i helgen och det blir sååååååå jobbigt. Hon får inte vara ifred något, dom plockar, pillar och busar hela tiden.
    Vi har tid hos ortopedteknikern klockan 10, sedan bvc-info 13.30 imorgon. Kan tänkas att det inte blir mera sedan utan att jag får gå hem med tjurig bebis

• Tezz80

Vi ska också till BVC imorgon kl. 13:15, är vanlig 6 månaders + vaccination så jag kan tänka mig att Saga antingen är supertrött efteråt eller supersur, så vet inte om vi kommer på fikat.

Nu ikväll kom vi hem från mina föräldrar var skönt att vara där ett par dagar och bli lite bortskämd.

Ligre: Kul att höra att Meja skötte sig :)

• Songbird

Ligre: Kul att dopet gick så bra!

• fröken

Jag hade tänkt komma i mogon men har blivit förkyld så jag stannar hemma. Verkar som om jag aldrig kan!

• Elouise

Vi får se om vi hinner kommer på fika i morgon. I sådana fall kommer vi nog senare.
    Freja ska få träffa farmor.

Ligre, kul att dopet blev så lyckat.

• StinaTina

Sitter här med en kopp the i lugn och ro. Har just njutit av en alldeles egen frukost, utan bebis i knät.
    Emma ligger fortfarande och sover så sött, jag hoppas att hon sover mellan 30 - 60 minuter till. Om hon gör det så blir det lagom matplanering när vi ska iväg till ortopeden.

Det ser ut som om alla har problem med fika idag. Skriv gärna vilken tid och var ni träffas, om ni träffas, ifall jag får för mej att titta förbi efter bvc.

Ha en bra dag.
    /Nina

• soffien

för oss blir det tyärr ingen fika den här veckn heller ebba är nu frisk, men sen blev sambon sjuk och har varit hemma sedan i onsdags men är på bättringsvägen men så i söndags så började jag känna mig dålig men jag tror att jag redan är på bättringsvägen, känner mig inte alls lika slö idag, jag hoppas att vi kan komma på fikat nästa vecka för nu var det en hel evighet sen vi kunde komma.

ligre: vad skönt att dopet gick så bra!

• viola74

som sagt ska till bvc på läkarbesök 13.15 kommer gärna till Claras när vi är färdiga men kan ej säga ngn tid troligtvis runt 14.30?

• StinaTina

Vad konstigt.....................

Inte ens bestämt fika till 14 på Claras?

Är det ingen som ska fika?

Får väl hitta på något annat att göra efter bvc, vill inte sitta hemma ensam i flera timmar.
    Sambon kommer inte förrens vid 18-tiden.

• viola74

Jag vill fika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    jag måste åka nu men jag går förbi claras efter bvc och hoppas att det sitter någon där....

Svar på tråden Höstmammor i Linköping Del 4