Höstmammor i Linköping Del 4
Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!
Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!
glömde skriva att vi kommer på fikat imorgon! nu är vi båda friska igen!
Fika tisdag klockan 14 på Claras:
Nina & Emma
Maria & Tyra
Therése & Saga
Linda & Meja
Sofie & Ebba
Criwi: Då har Emma gått om Ida i vikt, hon vägde bara drygt 6500 förra veckan, men hon är ca 63 cm lång.
vad menar ni med att uppgradera FL, hur gör man det? jag har oxå misslyckats med att söka inlägg, irriterande!
FL kommer att finnas kvar men dom håller på att göra om sidan. Tills det är helt färdigt och alla buggar är fixade så finns den här gamla FL kvar.
För att uppgradera så måste man logga in på beta.familjeliv.se
Läs mera på:
www.familjeliv.se/Forum-5-163/m7181667.html
(hoppas att den funkar)
Kan tänka mej att ni med telefonmodem kommer tycka att det går ännu trögare med den sidan.
Songbird, inte illa att gå om Ida i vikt, det har inte tagit så lång tid att göra det heller.
Jag tror att hon snart kommer ligga över viktnormalkurvan.
Blöjbyte på g, måste gå (Hua, luktar illa)
/Nina
hej
kan tyvärr inte fika imorgon får besök av kusiner.
på bvc trodde de inte att Ludwig skulle sova bättre förren jag slutade amma....
Jag ammar ju Alma fortfarande men hon får gröt (smakportion) en gång om dagen oxå. Hon vill ha mat 2 ggr per natt. Problemet är ju att hon inte vaknar direkt utan suger på sin tumme (så har det varit hela tiden) och jag har ammat henne. Jag vill helst sluta amma henne på natten men är hon hungrig eller suger hon på tummen av vana? Vad tror ni?
Kan tyvärr inte komma och fika imorgon men kommer gärna på Onsdag om det blir ngt!
Vi kanske dyker upp på fikat i morgon, lite beroende på hur lillen sover i natt. Appropå nätter, han har ju sovot hela nätter sen han var tre månader, utan att amma alls. Det verkar fortfarande kunna funka, men sen måste jag ju börja tänka på att ge honom annat än bröstet, funkar gröt lika bra som välling, tror ni? För, välling dricker han ju inte alls!
Hej!
Vi kommer också i morgon på fika.
Däremot kommer vi inte på onsdag för då reser vi hem till mormor och morfar i Österåker. Det ska bli så mysigt!
Babyminnie, Om du inte ger henne mat när hon suger på tummen, säger hon till då?
Freja har ockå börjat suga mycket på tummen. Men jag ger henne mat om hon börjar låta som om hon vill ha. Hon äter oftast en gång per natt. I bland kan det hända att hon sover hela natten utan att äta.
Fika tisdag klockan 14 på Claras:
Nina & Emma
Maria & Tyra
Therése & Saga
Linda & Meja
Sofie & Ebba
Marie-Louise & Freja
Fröken, jag tror att du kan testa med gröten.
Kul om du kan dyka upp i morgon, känns som om det var länge sedan.
Elouise: Jag har inte provat utan ammat henne så fort hon har sugit på tummen men jag ska prova inatt.
Tack för alla tips och råd!!
Ska inhandla både välling och gröt idag, så får vi se om den lilla nattsuddaren blir nöjd!!