Höstmammor i Linköping Del 4
Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!
Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!
Får hoppa över fikat idag det blir för stressigt...sambon vill passa på o visa upp Meja på Handelsbankskontoret också när vi endå ska dit. Men jag träffar ju några av er imorgon på babysången
Efter att Meja inte har bajsat på 3 dagar så kom här de första riktiga bajskorvarna
...snacka om att tösen har blivit stor.
Jag vill oxå fika!!!! Kan tänka mej att vara där till 14.30. O sedan så får vi väl se hur många det är som dyker upp?! Går offline nu o är det ingen som dyker upp inom en halvtimma så tar jag en tur på stan.
Gomorgon allihopa, blev det någon fika igår? Vi orkade inte ens titta förbi.
Idag är Saga förkyld, kan det vara en biverkning på vaccinationen? Näsan är väldigt rinnig,men känner ingen feber. Så dessvärre blir det ingen babysång för vår del, vill inte komma och smitta ner er. Vore toppen om någon av er som ska dit säger till att Saga och jag inte kommer, så slipper jag leta upp telefonnumret dit.
Nästa vecka vill jag fika, känns trist att inte kunna vara med på något denna vecka :(
Tezz, vi talar om att ni inte kommer. Tråkigt att Saga inte mår bra, det kan ju vara vaccinationen (bara). Vi får hoppas att det inte blir värre.
Visst det blev fika men vi var inte så många.
4 - 5 stycken blev det iaf.
Alla vi som har babysång i Baptistkyrkan idag...Marie ringde till mig och var genomförkyld. Vi fick gärna komma dit träffas och sjunga själva o fika efteråt. (Eftersom det inteblir någon babysång nästa vecka pga av påsklov).
Har någon av er någon bra barnskiva så ta med den. Jag har skivan med "Englas näsa" och "avslslutningssången" etc.
Ska titta efter skivor, kul att vi kan träffas även om Marie inte kommer.
Har silvriga bokens skiva, tar med den.
Krya på er alla som är förkylda!
Va bra att man kan gå till babtistkyrkan fast Marie kan inte idag.. Tänkte faktiskt just ringa till henne...för att vi kan inte komma idag;( Amelia är så trött...kom så sent hem för matchens skull i går kväll. Det har varit bara så mycket på sistone...det vore kul se er alla i gen. Vi får hoppas att det blir fika nästa vecka i stället;) Ha det så bra!
Kram, Miia
criwi: det var ett repotage i tidningen där kläderna var hämtade från The Fool, vilket inte säger mig något, troligtvis en Stockholmsbutik.
En liten fråga barra....
Jag kan inte söka efter inlägg på denhäringa sajten längre. Kan ni det?
Men kanske måste vara plusmedlem eller?
Maria - visst kan man söka efter inlägg
kolla i vänsterspalten, där står det forum längst upp och sedan på fjärde raden: Sök inlägg