• Paisley

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
    Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)

Detaljerna är helheten
  • Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
  • Anonym

Efter en lång natt med lite sömn tack vare festande student grannar som parta loss ända fram till halvsju på morgonen, stod man som ett sömnlöst monster i badrummet och skulle fixa håret innan jobbet så man såg lite mänsklig ut. Tar hårmousse flaskan applicerar, tyckte att det lukta lite udda. Kollar lite närmare på flaskan.... raklödder. Var bara att hoppa in i duschen och tvätta barret, hann i tid till jobbet som tur var.

• Ebba Caroline
    Anonym skrev 2012-05-21 18:09:17 följande:
    Efter en lång natt med lite sömn tack vare festande student grannar som parta loss ända fram till halvsju på morgonen, stod man som ett sömnlöst monster i badrummet och skulle fixa håret innan jobbet så man såg lite mänsklig ut. Tar hårmousse flaskan applicerar, tyckte att det lukta lite udda. Kollar lite närmare på flaskan.... raklödder. Var bara att hoppa in i duschen och tvätta barret, hann i tid till jobbet som tur var.
    Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • mammatill3busungar
    Anonym skrev 2012-05-21 15:54:17 följande:
    Häromdagen hann jag bli superirriterad på maken som satt i soffan, för att han inte svarade mig när jag pratade med honom. Tills jag vänder mig om... och det är vovven som sitter i soffan.
    hahaha
  • Mli 014

Jag skulle hem till min moster och morbror för ganska många år sedan, hade väl andra saker i tankarna. Jag öppnade dörren och gick in, ingen moster. "dom måste ha byggt om i köket" tänkte jag eftersom det inte såg ut som det skulle. Jag gick upp på övervåningen och fann en helt främmande kvinna i soffan. "var är moster XX?" undrar jag. " ja hon är nog hemma hos sig" svarar kvinnan..... Ganska röd i ansiktet inser jag att jag gått in i fel radhus....

• johlinn

Jag har oxå gått in i fel lägenhet. i ett miljonprogramsområde - tog rätt nummer, men fel gata. Huset hade rätt färg så jag ringde på o frågade efter min klasskompis. Det roliga var att i den lägenheten bodde en tjej i parallellklassen.

• Anonym (sms)

jag skrev nyss ett hett sex sms till min sambo..bara det att jag råka skicka det till en vän i stället! >.< jag tror jag dör..
    har hänt förut med råkade skicka inte så hemskt sms som nu utan ett om julklappar till min sambos pappa i stället för min sambo..då det står precis bredvid varandra med efternamn >.<

• Anonym
    Anonym (sms) skrev 2012-05-21 22:15:14 följande:
    jag skrev nyss ett hett sex sms till min sambo..bara det att jag råka skicka det till en vän i stället! >.< jag tror jag dör..
    har hänt förut med råkade skicka inte så hemskt sms som nu utan ett om julklappar till min sambos pappa i stället för min sambo..då det står precis bredvid varandra med efternamn >.<
    Jag sexsms:ade med en kille. Efter att väntat en halvtimme sen senaste sms:et frågar jag varför han slutat svara, men messet hade aldrig kommit fram. Det här var för miljoner år sedan och jag kunde inte se vem jag skickat till, men de två som låg brevid honom i min kontaktbok var en kompis mamma och min konfirmationsledare...
  • AnnaGreta 378

Har två svartvita katter som springer ut och in.
    Ibland är det supertrist att vänta på att de ska bestämma sig för att gå in eller inte. Man står med dörren på glänt och vääääntar.

Häromdagen tappade jag tålamodet och föste in en med foten. 

Efter ett par timmar upptäckte jag att det var TRE svartvita katter i mitt vardagsrum, varav en verkade väldigt obekväm.    

Jag släppte ut den genom bakdörren. 

/Kattnapparen  

Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!