• Svar på tråden Juni-barnen
  • LillSnurr82

Nej kondom har vi inte . ( är som att äta banan med skal på ) ingen av oss gillar det heller. Tror jag litar på bb personalen då RocketQueen :)

• Tre Flickor

Jag klarar mig inte utan amningsinlägg och mina amningsbh:ar Glad

• Lucian Caesar

Vi kör med kondom tills efterkontrollen, måste ju vara skyddad på nåt sätt

Förresten trodde mitt avslag var borta, hade inte på 2 dagar så då hade vi sex. Dagen efter så kom det lite blod

• UnderbaraPojke

Ikeas kräktrasor är bästa uppfinningen någonsin ;)

vad säger ni om löpning?? Alla jag pratat med säger att det finns risk för framfall??? av livmodern om man springer innan 6 månader. Dock när jag pratade med en barnmorska sa hon att så länge jag slutat blöda kunde jag springa och träna som vanligt.

• Lucian Caesar

Och nu 3 dagar efter så blöder jag mer och det är rött typ som färskt blod. Nån annan som haft så? Vet ju att man kan börja blöda mer ifall man är för aktiv innan man läkt färdigt. Fan hoppades ju verkligen att det var klart nu, så trött på att använda bindor, vill ju kunna sova naken igen

• Lucian Caesar

Jag har alltid hört att man ska vänta med lite hårdare träning/löpning tills efterkontrollen men vet inte om det stämmer

• Elvis Mamma

Gillar inte heller kondom men törs absolut inte chansa att köra utan skydd även om jag helammar, köpte några nya extra tunna kondomer på Apoteket å dom var jättebra faktiskt

• emma78

Hej på er alla!! Var en evighet sedan jag kollade in här....hoppas att ni inte har glömt mig:)) just nu är Melwin på sin första semester med familjen:)) vi är på Öland och har det hur mysigt som helst!! Vet inte vad vi har gjort för att förtjäna en sådan underbar liten krabat!! Han sover och äter,tittar lite på sina bröder,har börjat le lite,sen sover han igen! De enda gångerna han skriker är när han får lite magknip:(( tom amningen som inte funkat på de andra barnen,funkar klockrent denna gången!! Kan bara inte fatta att han redan är en månad imorgon!! Kan någon stanna klockan???!!!