Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Åh jäkla iPhone! Nehepp slutammat nu, Godnatt
Idag är min lilla Minella 1månad gammal. Helt sjukt vad tiden går fort. Hon har redan blivit så stor. Börjar få ångest över att tiden går för fort. Älskar denna bebistiden samtidigt som man vill att de ska bli större också. Älskar min familj så mycket!!!
Ammade Enya 23 igår å sedan sov hon till 06 imorse, riktigt skönt
Åhhh så skönt. Duktiga Enya. Minella vaknar 2 ggr varje natt för att äta. Tycker det är helt okej.
Enya brukar vakna en gång lite beroende på vilken tid jag ammar henne så jag blev väldigt förvånad när jag vaknade imorse, vaknade av att brösten var galet sprängfyllda å värkte
Två gånger är ju också jättebra, ammar du?
Idag blir Vincent fyra veckor!!!
Inatt har han ätit hela natten!!! Känns som att brösten är tomma! Hur vet man om mjölken börjar ta slut?! Han ligger just nu och använder mig som napp och om han släpper så vaknar han och skriker efter tre minuter
Idag har vi vart på BVC med Simon...
52,2cm lång, 3775g tung och 37,5 i hattmått..
han har alltså ökat 2,2 cm på längden och 901 gram sen vi åkte hem från BB för snart tre veckor sen..
Pratade med sköterskan om hans stånkande med magen och bestämt att vi ska köra ett mål babysemp lemolac 1-2 gånger om dagen och NAN resten...