Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Jag har jordens dilemma ang dopet. Mina tre barn innan Lee är döpta men nu med Lee ( annan pappa) känner både jag å patric att vi verkligen inte vill ha ett kyrk dop. Vi vill inte ha något märkvärdigt alls. Funderar på om vi ska ha fika bara för dom närmsta ?
Vi ska döpa både Livia och Luca men när vet jag inte riktigt än. Men det blir väl under september nån gång kan jag tänka mig.
Sweet life - har du provat att byta blöja för att väcka honom under matningen nä han somnar?
Vi kommer att döpa Vincent i kyrkan för att vi gjorde det med storasyster. Egentligen kan jag inte svara på varför men känns konstigt om en är döpt och en inte är döpt i svenska kyrkan.
Vincent är fyra veckor (igår) och han har lett mot mig nu
Tack så hemskt mycket för era svar. Nu ska vi inhandla, han har inte bajsat på 2 dagar ( vet att de kan gå lång tid) men tycker så synd om honom han försöker och försöker men de kommer inget. Men då ska vi testa detta. Ska prata med BVC på tisdag då vi ska dit igen..
Har inte varit inne här på ett tag, hoppas allt är bra med er :)
Lillskrutten har varit inskriven på Drottning Silvias sen i lördags. Urinvägsinfektion i njuren :( Så hemskt o se när han har ont. Nu har iaf medicinen börjat hjälpa. Har gjort UL och inga synliga missbildningar i njurarna/urinblåsan i alla fall. Om en vecka ska vi få gör en gemmaundersökning (spruta in radioaktivt ämne vid njurarna för att se så de arbetar som de ska).
Hoppas på att bli utskriven efter det, lilla skrutten!
Funderar på detta med hår, Enya har tjockt svart hår å alla säger att hon kommer tappa och skava av de för de gör tydligen alla bebisar med hår (?) men när brukar dom isåfall tappa det? Att lite skavs av de förstår man ju men vadå ramlar allt bara av plötsligt? Sonen hade också hår men absolut inte så mycket å han tappade aldrig nått