Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
När bebisarna bökar med brösten o det känns som om dem inte är nöjda osv så är det oftast att dem ska öka mjölkproduktionen... Försök att härda ut ett par dagar.
Speciellt på kvällen o natten brukar det vara så
Glöm inte att dricka en massa då
Jag delammar. Hon får tillägg efter varje amning. Hon är en hungrig tjej. Funderar på att lägga ner amningen men tycker ändå att det är så mysigt. Vill ju egentligen helammade men mjölken räcker inte till.
Lenis21: Okej förstår. Jag är glad att min mjölk räcker till, har motsatt problem då jag har galet mycket mjölk å är tvungen att pumpa ur då å då för att de blir för mycket för Enya annars så hon sätter i halsen
Lenis21: Okej förstår. Jag är glad att min mjölk räcker till, har motsatt problem då jag har galet mycket mjölk å är tvungen att pumpa ur då å då för att de blir för mycket för Enya annars så hon sätter i halsen
Hur är det med barnbidraget kommer det automatiskt eller måste jag skicka in papper om det?