Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
På tal om barnbidrag. Hur mycket får man med två barn? Är väl ett litet tillägg på andra? Första ligger ju på 1050:-
Är det någon som låter dem sova på mage?
Charlie har haft svårt att sova sj o somnar annat o endast mage mot mage typ eller med mitt bröst som napp o kan knappt lägga honom sj då...
Min sambo la honom på mage i sin säng nu o då sover han...
Okej? Lånar dem ut såna?
Minnah sover bara på mage om hon sover på mig eller sin pappa, aldrig själv. Jag hade nog skaffat andningslarm om hon hade sovit på mage när hon sover själv så jag hade kunnat känna mig lugn :). När hon sover själv så ligger hon på sidan eller ryggen.
Nu har jag skickat iväg inbjudningarna till Minnah's dop som blir den 16 sep när hon är 3 månader. Facebook är enkelt och smidigt att skapa evanemang och skicka inbjudningar på :). Jag satsar helldre på fina tackkort med posten efter dopet, då har man nog lite mer ork också :). Nu vill man mest njuta av sin lilla bebis och hinna med lite semester också :).
Är det någon mer som bokat och planerar dop/namngivning?
Va kul Dancia
Vi har planerat och bokat dop den 1 september å jag håller också på med inbjudningarna
Lillan är nu fem dagar och äter mest hela tiden! Det går åt mycket energi, åt nyss fem ostmackor till kvällsmat! FEM!! I vanliga fall blir jag proppmätt efter två :)