• Svar på tråden Juni-barnen
  • Sweet life

Oj vad ni har hunnit skriva sen jag var inne igår!

Ska det träffas i Stockholm är jag absolut på!

Jag är 26, sambo med pappa David som är 42. Bor i ett hus med stoora renoveringsbehov som vi tar tag i lite då och då i Åkersberga utanför Stockholm. Hos oss bor  varannan vecka även Davids två barn sedan tidigare förhållanden. Dom är 4,5 och 13...

• LillSnurr82

Jag är 30år bor i Linköping i lägenhet med min sambo Niklas 33år. Märta är vårt andra barn har även dottern Agnes som fyller 2 år i december.

• Emma Stark

Det där med att det låter som om de ska kvävas händer rätt som det är här hemma men oftast när hon ammar. Det är som om det kommer så mycket mat på en gång så hon inte hinner med ordentligt. Inget jag har oroat mig för dock eftersom hon inte blir ledsen av det utan bara fortsätter äta efteråt som om ingenting har hänt :)

Jag är 26 år och bor i Vänersborg. Jag är gift med Henrik som är 35 år och Lilly (3 veckor) är vårt första barn. Vi bor i ett hus på landet med vår hund och våra två katter :) 

• AAEV

Jag är 26 år och gift med Victor som är 28. Olympia är vårt tredje barn, storebror Alexander är fyra i oktober och storasyster Eleonora är tre i november. Vi bor i ett hus i ett litet litet samhälle prick mitt emellan Kalmar, Växjö och Karlskrona! Huset är stort men inte så bra planerat så för att familjen ska få plats måste vi bygga om:)

• Lenis21

Jag är 25 år och bor i Göteborg. Har 2 barn, Joline som är 3.5 år och Minella som är 5 veckor på onsdag. Bor i lägenhet på 2:a våningen i en 3:a. Vill gärna flytta till hus men svårt att spara ihop 15% till insatsen. Jaja någon gång kanske det går.

• Pluttan

Oj. Jag är nog i så fall äldst mamma här. Men känner mig inte så gammal.  Jag är 38 år. Bor i hus med sambon 42 år och vår son på 12 år och vår lilla dotter nu på 1 månad.  Hoppas inte jag blev "för gammal" nu. haha....

AAEV vad kul då bor vi kanske lite i närheten av varandra. Jag bor i Karlskrona.

Låter mycket kul med en träff. Men kan nog tyvärr inte vara med eftersom Stockholm ligger alltför långt iväg för mig. Men hoppas på att vi kan fortsätta ha kontakt här. Om ni träffas får ni ha det mycket trevligt.

• Ensortsmamma

Jag blir 22 i september bor i en liten stad som heter Falköping i en lägenhet tillsammans med min sambo. Vi har vår ängel Maja på 14 månader och vår lille Hampus på 5 veckor ..

• NinnaBus

32år.
    Bor i en liten enplansvilla på 90 kvadrat, 5rok.
    Där bor jag och sambon (35år i dec.), Hugo 8år, Victor som blir 6år i september, Alfons som är 2 månader idag, en hund, tre katter och en kanin.  

• AAEV

Pluttan! Olympia är född i Karlskrona :) jag har bott där, har många vänner kvar där och pappa har hus på sturkö så är där ofta, senast igår faktiskt :)