Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Har han gjort det från början? När vi var på sjukhuset när Elise var 11 dagar så testade dom den reflexen och den funkade, sen har jag inte sett den förens nu..
Hispig som jag är så vågar jag inte ha Elise sovandes på mage (hon är inte så förtjust i magläge ändå), så i natt fick jag försöka ha henne på sidan, men till slut vänder hon tillbaka till rygg (även om jag bullar upp bakom).
Enya har gjort den reflexen dagligen sedan hon föddes, den växer bort med tiden, ingen fara. Enya vaknar dock inte av det
En fråga: jag har fått lite blödningar igen. Vad kan de bero på? Eller är det mensen redan? Eliad föddes för snart sex veckor sedan.
Sanna87: då är vi två. Färskt blod, trodde det var början på mensen men det kom ingen mensvärk och så lugnade det ner sig...
En till som fått blödningar igen efter ca sex veckor. Borde väl vara avslaget när man ammar?
Man kan få mensen fast man helammar. Med äldsta dottern helammade jag och fick tillbaka mensen 8 veckor efter hon föddes.
Jag har fått mensen fast jag helammar. Äter visserligen cerazette nu.
Men började blöda i förrgår och igår kom värken, idag finnarna. :(