• Svar på tråden Juni-barnen
  • HeavyD

Havsjungfrun - det var förstås en tanke. Tyvärr svårt pga storasyster och jobb men tack för tipset!

Ska börja se om jag får ut ngn mjölk öht. Försökte med storasyster men det gick inte. Kan ha varit dålig bröstpump.

• UnderbaraPojke

Här har vi inte heller några direkta rutiner... försöker dock få till kvällsrutiner!! Bada, mata och mysa samma tid, samma plats och sen sängen på det. börjar fungera nu !! Annars får han äta, sova precis när han vill... rutinerna komner senare när mateb och sömnen blir mer direkta.

• MarieG81

Härligt att va föräldraledig så man kan se det mesta på OS :)

• Sweet life
    MarieG81 skrev 2012-08-04 13:40:17 följande:
    Haha eller hur!

Men Simon är en kille som inte gillar att vara stilla och det betyder att hans mamma fått se OS stående....

• MarieG81

Ella älskar sport, precis som mamma, så vi sitter i soffan o myser ;)

• sanna87
    MarieG81 skrev 2012-08-04 13:40:17 följande:

Håller med!! Elias o ja myser i soffan massa
  • LillSnurr82

Här myser vi bara framför os när det är ridsport :) annars är vi ute i friska luften och busar med storasyster och hundarna så mycket det går. Men i morgon bär det av hem till stan igen.. Trist då jag älskar livet på landet, tystnaden i skogen och den friska luften men ändå skönt för då kommer även mannen hem från Göteborg :D

• gizmolarson

Va mycket som kan hämta från en dag till en annan.. Igår sa Sigge inte mycket men man såg att han försökte, idag pratar han hela tiden..så underbart gulligt

• PetraK

Någon vars barn gör fallreflexen spontant även fast han/hon inte faller alls? Elise har gjort det i badet och på skötbordet, ser så där chockad ut och spritter med armar och ben rakt ut (blir inte ledsen dock). Har även hänt i sömnen ett par gånger och då vaknar hon ju :( (och är ledsen).
    Min kompis bebis gjorde likadant, dom fick börja låta henne sova på mage för annars sov hon inte alls...