Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Det som kan vara bra att tänka på angående hormonspiral är att man kan känna sig nestämd och ledsen. Det drabbar självklart inte alla men kan vara bra att ha med sig i bakhuvudet om man skulle bli deppig. Jag hade nästan inga blödninngar, underbart
Låter som de kan va mensen då... typiskt, ja hade sett rram emot att slippa den ett tag :-P
Hur ofta badar ni era små??
Vår kille fullkomligt älskar att bada så jag vll börja göra det varje kväll... Ngt man ska tänka på då förutom olja i vattnet så han inte blir torr??
Har börjat bada Enya varje kväll då hon också älskar det plus att det känns så mycket fräschare efter all mjölk å annat ;) Har massa olja i vattnet å brukar också massera in efteråt. Enya har dock en massa hår å det blir så himla oljigt av oljan så sköljer alltid av håret separat
Badar Charlie 1 gång i veckan o han gillar det supermycket... Men måste köpa större balja eftersom han vill spralla men han får ju inte plats i den :)
Någon som har koll på skorv? Jag har totalt glömt...
Är det salisylsyrevaselin som gäller fortfarande?
Smörjer man in mycket o låter verka för att sen tvätta bort?