• Svar på tråden Juni-barnen
  • LillSnurr82

Märta börjar oxå på babysim v34 då är hon 9v lite drygt. Bara naveln är läkt så ska det inte vara några problem att bada med dem i varmare vatten.
    Märta kommer bada tisdagar och på onsdagar badar storasyster :) hoppas bara att tiderna kommer passa så sambon eller mormor kan passa alternativt bada med ett av barnen under tiden.

• Baby1112

Här får storasyster bada första omgången med start på lördag och så hoppas jag på att få med Liam på babysim med start i oktober.
    Är ju så himla mysigt!!!

Är ju så mycket själv med barnen då mannen jobbar väldigt oregelbundet, så en simmare åt gången! :)

• Zvartaliljan
    Uddabus skrev 2012-08-07 20:17:57 följande:
    Är det fler som står helt still i vikten vid amning ?
    jag har gått UPP 10kg sen han föddes så ligger nu på 30kg+ sen i somras.
  • Pluttan

Tycker att trots promenader så vill knappt vågen flytta sig neråt. Slänger nog snart ut den. Men i nästa andetag tänker jag inte bry mig om vågen på ett tag.Bättre att bara försöka äta bra och röra på sig. Min sambo älskar mig som jag är. Skönt det i alla fall.

• Uddabus

Jag försöker verkligen äta ordentligt o framförallt lära mig att dricka mer vatten...

Minst 2 l om dagen för att sätta igång kroppen o rensa ut slagg o skit...

Tränar på crosstrainer varje morgon... Svinjobbigt...

Rider ca 20 min varannan dag... Har unghäst som jag startar igång...

Plus att man grejar här hemma.. O om 1,5 vecka börjar skolorna igen så då ska det promeneras varje morgon oxå...

• Uddabus

O ja jag vet att man inte bör tänka på vikten o vara nojjig men det är ju lätt för alla dem
    Som gått ner sitt på 3 veckor typ att säga...

Jag är ju inte sån... Det är precis som
    Om min kropp säger - spara på ALLT, man vet aldrig när det kommer sämre tider... Redan under graviditeten o framåt tills bebis är ca 1-2 år...

Men jag vägrar det... Nu vill jag bli av med en del kg för att få må bra... Typ 10kg sen kan jag ta det sista med ro...

Alla tips är välkomna

• RocketQueen

Min vikt stor också helt still. Promenerar minst en gång om dagen och försöker att äta bra men vågen vägrar flytta sig. Har just nu 18 kg övervikt. Och jag struntar verkligen inte vikten, även om jag borde så mår jag dåligt över det varenda dag. Men frågan är om jag kanske måste vänta tills jag slutat amma innan jag kan ta tag i det på riktigt.

• Tesssi

Nästan alla mina kilon har försvunnit trots att jag inte jobbat såå hårt för att få bort dem. ca 2kg kvar till inskrivningsvikten i dagsläget.

• LillSnurr82

Har inte ställt mig på vågen än. Men kan ha de flesta kläder igen. Så tror inte jag har så många kilon kvar. Har dock kvar degmagen.. Men den ska snart bort.. Inte haft tid att börja träna då jag varit ensam med bArnen i sommar men nu ska jag försöka ta tag i det igen när gubben kommit hem.

• Annelie81

Uddabus- gå in på worldofshape.com
    Jag skall gå med i finess kampen med start 1 september! Läs infon! Tror det kan vara något i alla fall! Har två vänner som varit med och gått ner i vikt!