• Svar på tråden Juni-barnen
  • LillSnurr82

Ja jag får kanske ställa en flaska där.. Hade visst tre flaskor hemma :) då funkar det ju! En måste ju stå vid vällingen annars glömmer jag ju storasysters droppar istället :)
    Tack för tipsen!

• LillSnurr82

Var förresten på 7veckor kontroll i dag. De gjorde även 2 månaders läkarkontrollen så jag slipper komma snart igen. Allt såg bra ut och min lilla tjej är nu 57lång och väger 5440g

Nästa gång är om en månad , då blir det 3 månaders vaccinet..:/

• JennieJ

Jag tänker skriva fler gånger när de är något problem med Theodor här inne för efter frågat och berättat om hans bajs problem här inne har han bajsat ner mig, sig själv, soffan och skötbord :) ett riktigt bajs kalas har de varit här idag! Riktigt förvånad men glad är jag att han kunnat göra detta på egen hand :)))

• LillSnurr82

Vad skönt Jennie :)

♥ Agnes 20101208 ♥ Märta 20120615 ♥
  • sanna87
    JennieJ skrev 2012-08-08 22:27:17 följande:
    Jag tänker skriva fler gånger när de är något problem med Theodor här inne för efter frågat och berättat om hans bajs problem här inne har han bajsat ner mig, sig själv, soffan och skötbord :) ett riktigt bajs kalas har de varit här idag! Riktigt förvånad men glad är jag att han kunnat göra detta på egen hand :)))

ååhh va skönt
  • gammelmamma

Vi glömde också dropparna hela tiden, nu ger jag dom i samband med att vi tar på pyamasen på kvällen:)