• Svar på tråden Juni-barnen
  • Pluttan

Blev något smått chokad när jag tittade med handspegel i underlivet idag. Tycte att jag fortfarande var rätt så svullen precis ovanför slidan. Åtta veckor sedan nu. Någon som vet om det är normalt???!

• Erik
    Pluttan skrev 2012-08-09 15:09:43 följande:
    Blev något smått chokad när jag tittade med handspegel i underlivet idag. Tycte att jag fortfarande var rätt så svullen precis ovanför slidan. Åtta veckor sedan nu. Någon som vet om det är normalt???!
    Jag har ännu inte vågat titta en enda gång på mitt underliv. 6 ½ veckor sedan förlossningen nu... Undrar när jag ska ta mod till mig. :D
    Erik -04, Elias -07, Edit -12
  • zenoble
    Erik skrev 2012-08-09 15:15:48 följande:
    Jag har ännu inte vågat titta en enda gång på mitt underliv. 6 ½ veckor sedan förlossningen nu... Undrar när jag ska ta mod till mig. :D

Samma här inte vågat kolla än 11 veckor sen förlossningen idag ;) är nu rädd att jag ska se trådarna från spiralen med nu.. Hon sa att om nån månad så är livmodern tillbaka i vanlig storlek då skulle trådarna åka lite längre upp. Satte in spiralen 7 veckor efter.. Tänk om den åker långt upp sen
  • Elvis Mamma

Vilken kille UddaBus! Han kommer säkert både sitta å gå tidigt när han är så stor å stadig Min lillebror vägde 5 kg när han föddes, mamma gick över länge, vi ett år vägde han 18 kg idag är han dock helt normalviktig

• UnderbaraPojke

Min kille har nog en tillväxtperiod nu... Ska ätas varannan timme heela dagen. natten går ändå 3 timmar innan det är mat :) lite kul nu för han är vaken mycket på dagarna. Kan gå nån timme mellan sovperioderna :) sen sover han mellan 30 min och en timme.

han är 10 v och 2 d

• Uddabus

Samtidigt som man tycker det är skönt att han är stor osv så är det lite jobbigt oxå eftersom många tar honom för att vara äldre...

• Uddabus

O det är inte meningen att låta vass i tonen på mina inlägg... Mest så ni vet