Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Jag ammar enbart...
Ja det är lite så jag känner när alla har små bebisar på stl 56-62 o allt fortfarande är så smått...
Samtidigt är han ju ändå liten eftersom man blir hemmablind...
Ja det blir inte några längre stunder att bära i sele på eller på en arm...
Hänger honom oftast över axeln...
Ont har jag inte fått ännu var mer när han låg i magen... :)
Tycker Liam blev en stor kille fort. Han var liten när han föddes 2980 gram och 51 lång.
Idag är han två månader och väger 5890 och är 58 lång. Han har 62/68 i kläder, 56 passar inte längre då han är så rund. :)
Han är lika stor nu vid två månader som storasyster var vid dryga fyra månader.
Kan tycka nyfödd tiden gick väl fort.
Och ja, jag helammar! Har väl grädde eller nåt ditåt... :)
Min kille 10 v och väger 7000g (4400) och är 61,5cm (54).
Folk tror han är ca 4 månader pga storleken.
Jag gillar stora bebisar för där är ngt att ta i. dem är inte så klena :) (hoppas ingen tar illa upp)
Har ingen aning om hur jag ser ut "där nere" efter förlossningen. Nu blev det snitt, men dottern föddes vaginalt. Å andra sidan vet jag inte hur det såg ut från början heller, har aldrig inspekterat! :)
Men det känns inget annorlunda, det tycker inte mannen heller.
Däremot tror jag brösten fått sig riktiga törnar av två graviditeter och amning. Tycker de är närmare golvet för varje gång jag kollar... :(
Oj UddaBus då är det verkligen imponerande att han vuxit så snabbt, då har du verkligen grädde i tuttarna
Hur mycket går han upp per vecka?
Ca 400-500 per vecka