• Svar på tråden Juni-barnen
  • sanna87
    Uddabus skrev 2012-08-10 16:59:58 följande:
    Ja jag hoppas såklart att dem kommer senare för jag vill gärna ha mina bröstvårtor kvar

Haha samma här! Elias får gärna vara tandalös ett bra tag till!
  • Cataleya

Uddabus, klart att det kan vara tänder för honom. Det var Thyra jag sa att jag inte trodde det var tänder på utan att hon bara utforskar. klart att han kan få tänder nu.

• emersson75

Nu var det längesedan jag skrev här, men jag följer ju tråden varje dag :) Roligt att läsa om alla växande bebisar :)  Själv ska jag på konfirmation på söndag och står och provar lite kläder.. problemet är att jag kan inte ha typ några för jag har ju fått gigantiska bröst, dom måste ha vuxit åtminstone 2 storlekar. Någon som vet om dom blir "normala" när man slutar amma eller kommer det vara så här? Känns så tråkigt att inte kunna ha sina gamla kläder alls :( 

• Uddabus

Ojojoj bara njut av dina bröst nu... Sen kanske dem blir som mina...

Fyllningen minskar o därav storleken oxå... Men skinnet är ju kvar...

Rullar i dem i bh sen... ;)

Behöver ju inte vara så men mest troligt...

Ska bara bestämma mig för om detta var sista barnet så ska jag fylla upp mina bröst sen... Tror jag iaf :)

• emersson75
    Uddabus skrev 2012-08-10 20:28:16 följande:
    Ojojoj bara njut av dina bröst nu... Sen kanske dem blir som mina...

Fyllningen minskar o därav storleken oxå... Men skinnet är ju kvar...

Rullar i dem i bh sen... ;)

Behöver ju inte vara så men mest troligt...

Ska bara bestämma mig för om detta var sista barnet så ska jag fylla upp mina bröst sen... Tror jag iaf :)
    Haha, ska kanske försöka göra det, jag har ju hästar oxå som jag börjat rida så smått, känns som "hela havet stormar" med dessa bomber ;) Men men,  då säckar dom väl ihop sen då så får man gnälla om det ist ;)
  • LillSnurr82

Ska nog ha ett barn till och se hur brösten ser ut då. Blir det sladder av dem så blir det påfyllnad:)
    Tycker dock inte det blev någon skillnad på dem efter första barnet... Stora under tiden jag amma sen gick de tillbaka till normalstorlek och utseende igen.. Hoppas på samma denna gång.

• emersson75
    Uddabus skrev 2012-08-10 20:51:36 följande:
    Detsamma när man försöker springa...
    Jo, man kan ju glömma att träna något där det "hoppar" mycke. Har börjat med spinning  för då sitter man ju still typ.  Usch vad deprimerad man kan bli....vill verkligen inte se ut så här :(
  • Elvis Mamma

Mina bröst är också minst två storlekar större, har en A kupa i vanliga fall som jag är mycket nöjd med, trivs inte alls i dessa bomber å inga kläder sitter fint men de brukar vara "värst" första tiden av amning, sen ger de med sig lite Ammade sonen 20 mån å brösten blev som vanligt sen efter avslutad amning, planerar att amma minst lika länge denna gång Någon mer som planerar att amma länge?