• Svar på tråden Juni-barnen
  • Cataleya

Uddabus, Thyra deglar jätte mkt också, hållet på ungefär 2 veckor och ska också ha hela knytnäven helst båda i munnen men tänder? Njaae, inte här iaf, tror jag! Tippar mest på att hon hittat händerna bara

• Annelie81

Uddabus- här med! Köpte faktiskt en bitring idag som han gärna suger på...det blir alldeles blöt av dregel....

• LillSnurr82

En del bäbisar föds ju tom med tänder så det kan det ju vara även om det är tidigt.

• Baby1112

Liam dreglar också massor och "äter" på allt. Sån var storasyster innan hon fick sina första tänder. Men tycker det känns tidigt att han skulle få redan.

• Lina007

Uddabus: Ändå sen Eira kom ut så har det sett ut som att hennes två framtänder i underkäken ska komma fram när som helst, det är som två "gropar".

Hoppas dock att det dröjer ett tag till och att hon har turen att inte bli alltför besvärad av det, sonen blev jättedålig så fort en tand var på väg.

Odin 081202 | Eira 120524 | lina007.blogspot.com
  • Elvis Mamma

Lina007: Precis så ser det ut i Enyas underkäke också å har sett ut sedan hon föddes, man ser liksom dom två tänderna igenom tandköttet men tror inte de betyder att dom kommer tidigare eller jag hoppas inte de iaf

• Uddabus

Ja jag hoppas såklart att dem kommer senare för jag vill gärna ha mina bröstvårtor kvar