Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Uddabus: Så de kan reagera på d-dropparna? Har nämligen funderat på om de kunde göra det...
Ja jag tycker mig se ett mönster med en gnällig bebis när han får d-dropparna o när jag glömt dem
Samma här...
Alltså kommer man någonsin få tillbaka magen ungefär som man hade innan tro?
Har sjukt mycket bristningar som är lila de kom sista veckorna eller lite hade jag men sista veckorna ökade de som bara den..Å iom att magen var så extremt stor så har jag fått lite hängmage längst ner..inte snyggt alls. Å lite skrynkligt är det oxå på något ställe MEN det är värt det för att få en bebis såklart..:P.
Det känns som att lös hud är svårt att få ordning på utan operation vilket jag är mycket tveksam till så det är väl bara att acceptera sin nya kropp? Eller kan magen bli bättre om några månader å dra ihop sig på något sätt?
Om tuttarna hänger i knävecken efter jag är färdig med allt barnafödande blir det garanterat en operation här. tycker inte det är konstigt alls, viktigt att va nöjd med sin kropp o de kommer jag inte va då tyvärr. Beundrar dock alla som e det ![]()
Sanna87: samma här!
Alltså man får ju ge kroppen en chans att återställa sig först... Ge den iaf 1-2 år med träning o bra mat...
Jag vet ju att min kropp går tillbaka någorlunda förutom mina bröst som är zebratuttar...
O ja kroppen släpper Inte på några resurser ännu... Men jag vet ju att jag går ner i vikt sen..
För er som pumpar o matar i nappflaska, hur mycket ger ni barnet. Svårt o veta hur mycket hon får i sig när hon ammar :)
Marie jag har sj funderat på det... Så man kan ge sig iväg en stund sj...