• Svar på tråden Juni-barnen
  • Bumman79
    Uddabus skrev 2012-08-11 11:34:31 följande:
    Vilken försäkring har ni till era små?
    Trygghansas med något plustillägg..
  • Pluttan

Här har vi också TryggHansa med extra tillägg som ska täcka nåt mera.

Jag känner igen det där med att toppar och klänningar är för små över bysten. Men jag njuter i fulla drag över mina bröst just nu. Mina bröst ökade faktiskt en storlek efter jag fick sonen. Men delammade bara då också. Så vi får se hur det blir denna gången. Ingen mer ökning i storlek hoppas jag inte i alla fall.

Jag är inte heller nere på min vikt ännu.

• Elvis Mamma

Någon mer som tappar hår? Under graviditeten tappade man ju inget så allt rasar väl av nu Kan man göra något åt de egentligen? Vitaminer äter jag redan ..

• Elvis Mamma

Ensortsmamma: Har ingen erfarenhet alls av ersättning så har inget svar på din fråga riktigt men vill du amma, de kommer mjölk å han tar bröstet så amma på! Försök amma så mycket som möjligt å kanske pumpa för att öka produktionen igen

• Pluttan

Tycker snarare att jag fått tjockare hår. Till och med har det kommit fram skruvlockar i nacken, Gillar inte när mitt hår lockar sig i vanliga fall. Men nu ser det bättre ut i och med att det är tjockare.

• Elvis Mamma

Jag fick mycket tjockare hår under graviditeten men nu sedan några dagar tillbaka har jag börjar tappa massor

• Dancia
    Uddabus skrev 2012-08-11 11:34:31 följande:
    Vilken försäkring har ni till era små?

Jag har Skandia till alla tre barnen.
  • Sweet life

Vi har Folksam till alla tre barnen då dom hade högst ersättningsbelopp när vi jämförde. Så vi bytte alla våra försäkringar dit och fick väldigt mycket i rabatt.