Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Samma här, blivit bredare om höfterna efter denna grav, inte efter förra.. Har 2 kg kvar till inskrivningsvikt. Kämpigt är det!!
Jag samsover med Isabella de flesta nätterna.
Vi samsover med Enya, har faktiskt inte ens monterat ihop spjälsängen ännu då jag vill fortsätta samsova länge till
Har era små varit sjuka ännu? Ludwig kändes varm nu när jag tittade till honom...
Vad gäller vid feber? Tre dagar och sen till läkare eller är det annat med dessa små? Och när har de feber? Över 38,0 eller mer/mindre?
Ni som har börjat springa redan. Jag vill inte verka som en besserwisser men var försiktiga. TRoligtvis kom mitt urinläckage av att jag var för ivrig att komma igång efter mina första barn. JAg var jätteduktig med knipövningarna och trodde att det var huvudsaken, men icke.... Dessutom är de övertygade om att mitt trasiga bäcken delvis kommer från det. Var rädda om er<3
En liten fråga. Hur länge sover era barn på nätterna? Och hur långa perioder gått de sova vid 6 veckors ålder?
Inatt har Melwin sovit i sin säng hela natten! Det är första gången han gör det! Måste säga att det kändes lite tomt i sängen.... Men jag vet att vi " tjänar" på det i längden. Melwin fick öroninflamation när han var 5 veckor, detta märktes jätteväl då han blev jätte skrikig! Idag börjar operation viktnedgång för min del!!! Semestern är slut och vardagen är kommen! Ska bli riktigt skönt faktiskt, trots att det har varit jättemysigt att ha hela familjen hemma hela sommaren! Vi ska ha dop om 4 veckor och då SKA jag komma i min klänning!!!