Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Sååå lycklig :) sam somnade 22:30 och vaknade 04:30. Somna igen 05:30 och sov till 07:30. Detta var välbehövligt för denna mamma kan jag säga :)
Vi har folksam på allt så det var mest naturligt att ha Sam där också !!
Någon här som använder bröstpump? Försöker ju öva mig på att pumpa ut inför skolstart men på en timme fick jag bara ut 20-30 ml på båda brösten trots att jag ammade samtidigt. Surt förvärvade droppar...
Glöm inte att dricka galet mycket vatten. Amningste eller luzern-te funkar också bra.
Tack för tipsen Pluttan! Kämpar på ett tag till...
Fler bebisar som helst sover i famnen? Enya somnar oftast så fort man tar upp henne men vaknar nästan direkt man lägger ner henne, i vagnen funkar dock bra om man är ute å går och i bilen så länge den åker
bärselen är super
Luca somnar gärna i famnen men det går bra om jag låter honom somna in ordentligt innan jag lägger ner. Och lägger alltid ner i vagnen för det är hans säng för tillfället för då kan jag gunga honom lite en stund. Han sover jättebra i vagnen om nätterna också. Tror jag börjar se ett sovmönster nu nattetid i alla fall. Han somnar in för natten vid 21 sover sen till ca 04:30 äter och sover till runt 07:00 ett mål mat till och sen vaknar han mellan 9 och 10:) Hoppas att det håller i sig för jag är en mycket gladare mamma nu 
Har börjat springa, tredje dagen i dag. Springer i lugn takt ca 40-50 min. Men idag en stund efter att jag kom hem så fick jag så satans ont i ena hälsenan. Hoppas det bara är nått tillfälligt för det känns så jäkla skönt att röra på sig igen.