Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Vi har Folksam till alla tre barnen, mig själv och diverse annat.
Elvis Mamma. Precis så är det med Isabella också. Sover så gott när bilen kör eller när man drar vagnen. Men sover också gott i famnen och vaknar 9 gånger av 10 när man lägger ner henne.
Samsover ni med era små eller ligger de i egen säng eller eget rum?
Har försökt läsa ikapp massor idag
.
Pluttan - Om Vincent somnar i famnen eller soffan runt 22 brukar jag lägga honom i sin säng och då sover han till 02, sen sover vi tillsammans
Ska till Bvc bu i veckan, ska bli spännande och se hur mycket han växt.
Vera sover i egen säng för det mesta. Ibland kan hon sova kvar på morgonen när hon ätit. Jag är jätteförvånad att det funkar eftersom vi sovit tillsammans i husvagnen hela sommaren.Hon sover bättre i egen säng, och vi med
Liam sover i sin vagga fram till fem ungefär. Sen ligger han kvar efter han ätit tills syster går upp vid sju.
Han hatar att ligga ner, ska bara "sitta" i knät så han får vara med och se. Han har även börjat störas av omgivningen när jag ammar. Tycker det går för fort. Storasyster var närmare fyra månader när hon var sån här.
Han håller huvudet nästan helt själv så idag provade vi att sätta honom i bumbon! Det gillade han, han skrattade så han kiknade. Men han fick inte sitta mer än någon minut, han är ju så liten än.
Klart bästa köpet, storasyster älskade också den!
Jag har gått ner allt men drar fortfarande två stl större i midjan. Är det bäckenet som vidgat sig och går det tillbaka? Med min förstfödda gick jag tillbaka till vanlig size och sedan ner ytterligare en.
Förra gången tappade jag galet mycket hår, fick borsta många ggr dagligen för att fånga upp det och det pågick tills jag slutade amma vid 11 mån. Än så länge tappar jag denna gång, normalt.