Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Sweet Life - Det hade ju varit toppen om min bebis sov så bra...Men då finns det väl lite hopp ;)
Våran tjej sover 21:30-02:30, mat, 03:00-06:30 ungefär. Ibland 19:00-04:00 mat, sedan sover hon till 07:00. när jag går och lägger mig kollar jag om
Hon vill ha mat innan jag sover, dom tiderna sover hon nästan varje gång vi badat henne innan läggning.
Charlie brukar somna vid 19-20 tiden till 00 sen vaknar han vi 2-3 o 5-6 o nu sover han igen efter att ha varit vaken sen 7 tiden...
Igår var han vaken från 20.45- 22 o var superglad o snacka, skratta o spralla.. :) så han sov till 1-2 tiden sen till 5 o vaknade sju igen... :)
Tempade lilleman imorse, 37,7 i rumpan, skall man lägga på något? (Jag har glömt allt ,har ju en sjuåring hemma som ALDRIG är sjuk).
Han är pigg men väldigt nysig och täpp i näsan! Har gett han näsdroppar...
Antar att det är en vanlig förkylning......
Enya är vaken ibland någon timme på kvällen när vi ser på tv, jag lägger mig 23.30 å ammar henne då, sedan sover hon till 7 ca, ammar lite å somnar om till 9-10. Idag sover hon fortfarande, vi måste alltså ställa klockan även om vi är lediga eftersom de tydligen inte räcker med att ha en bebis i huset 6 åringen är en riktigt sömntuta han med
Hur gör ni med kvällsrutiner? Har ni redan börjat lägga i egen säng runt en viss tid varje kväll osv.? Min 6 åring lägger sig alltid runt 20 så då är det dusch å saga å innan det badar jag alltid Enya å tar på pyjamas men sedan är hon "uppe" med oss tills vi lägger oss fast hon är ju sällan vaken utan sover i famnen men tycker det är så mysigt, vill att hon ska få vara bebis länge å hon känns alldeles för liten för att lägga i egen säng en viss tid, speciellt eftersom vi samsover