Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Charlie sover i egen säng tills han vaknar vid 00 tiden sen ammar jag o vi somnar så bredvid varandra...
Men jag har köpt andningslarm så jag kan slappna av en del..
Är för nojjig :)
Men han gruffar o låter en del men hade inte klarat av att lägga honom i eget rum för det..
Sorry Sweet life men jag förstår faktiskt inte att man gör det.. Alla gör som dem själva vill men både barn o föräldrar lär sig ljuden ni ger ifrån sig...
Lika väl att man lär sig leva med buller utanför som tåget osv
Annelie81- du ska inte lägga på nåt om du tar temp i rumpan
Men räknas 37,7 som feber? Går inte gränsen vid 38? Enya har alltid 37,2 i "normal" temp så kanske din kille bara va ovanligt varm eller något, fortsätt ta å se om den stiger
Alla gör som dem själva vill... :)
Sa bara att jag inte hade fixat det...
Då är det lugnt, om jag inte skall lägga på nått är det ju ingen feber! Tack tack!
Läkarna på barnsjukhuset sa till mig att det e feber för dessa små från 38 grader. och om bebisen har 38 grader kan man prova att ta av den ett lager kläder o ta tempern en halvtimme senare för o se om bebisen bara var för varmt påklädd. Om de inte hjälper ska man ringa o rådfråga ![]()
Ni som har andningslarm. Vart har ni köpt dom? Och vad har ni för modeller?Fundera på att skaffa nu när sambon börjar jobba så vi kan sova bättre och lillan i egen säng bredvid oss. Man blir som sagt nojig och kan inte koppla av och sova riktigt annars. När hon sover i egen säng på förnätterna ,de få gångerna hon gör de,t tittar man till henne stup i kvarten. Även att hennes säng står intill min sida av våran säng.