Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Uddabus: vad härligt med såna skratt :). Minnah ler mycket med hela ansiktet och gör tydliga miner med små ljud ibland men något riktigt skratt har det inte kommit än. Ska bli så härligt när man får höra det och det smittar ju verkligen av sig också :)
Zenoble - min klara bajsar också bara ca var femte dag. Vi masserar då och då om hon känns spänd över magen men oftast är hon inte det.
Sigge bajsar (ade) hela tiden...
Idag ska man på återbesök,.. Minna inte vad jag har gjort förra gångerna, pratar man typ om förlossning osv?
Igår kom mensen! sex och en halv vecka efter att Simon kom. Den hade gärna fått hålla sig borta längre, men som sambon sa så är det ju ett tecken på att saker och ting står rätt till. Jag slutade ju amma när han var 2 veckor...
Imorgon har jag min efterkontroll och ska idag sätta mig och läsa på om alla prev-medel..
Sweetlife och PetraK tack för tipsen på andningslarm. Får nog bli ett babysense II tror jag. Verkar bra.