• Svar på tråden Juni-barnen
  • Pluttan
    Ensortsmamma skrev 2012-08-13 22:09:42 följande:
    Vill någon vara gullig och länka till bildtråden hittar inte den..

Undrar detsamma hittar den inte heller.
  • Elvis Mamma

Provade igår att inte amma Enya när jag la mig utan istället låta henne fortsätta sova när hon somnat på kvällen, hon somnade 21 och sov sedan till 04, åt lite å somna om till 08

• zenoble

Hm ja verkar vara ganska individuellt alltså, han får ju 1 el 2 mål ersättning om dagen så jag tänkte kanske han blir förstoppad av det? Eller är det för lite för att han ska kunna bli det?

Han börjar bli så med nu liksom, försöker greppa saker å hänger med jättebra, herregud vad fort det går.. Han var ju nyss pyttebebis och nu är han 13 veckor denna vecka. Idag är första dagen för storebror på dagis igen efter 2 månaders uppehåll tror han tycker det är kul att va tillbaka.

• emersson75

Vad duktiga era barn är på att sova. Min Linnea vaknar alltid typ runt två, och sen vid fyra halv fem tiden (på natten) och äter ;) Bajsar gör hon ca 2 gånger om dagen, men så äter hon ofta oxå så det är väl inte så konstigt kanske ;) Hon äter nästan varannan timma hela dagarna, men sista veckan har hon hållt sig 3 timmar över lunchen, rätt skönt för mig :) Hon är 59 cm lång och väger 5100 g nu (startade på 3800 g och  50 cm lång)
    Mammatiden är ju underbar för övrigt, hästar och två underbara barn, kan ju inte bli bättre :) Sju veckor blir hon på lördag, fy vad tiden går fooort, man hinner ju inte med :)

• Baby1112

Nån mer som känner sig typ gravid? Har för mig att jag fick det efter dottern med, men det försvann typ efter två veckor och så kom mensen.
    Som nån typ av hormon återställning eller så...

• zenoble
    Baby1112 skrev 2012-08-14 20:53:09 följande:
    Nån mer som känner sig typ gravid? Har för mig att jag fick det efter dottern med, men det försvann typ efter två veckor och så kom mensen.

Som nån typ av hormon återställning eller så...

jag gör det typ.. Nästan konstant trött å hungrig å ja mycket "grav" symptom. Tror hela tiden jag är sjuk eller något.. Men det måste vara hormonerna fortfarande eller?