Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Usch för mens :(. Jag hoppas inte min är på G nu. Har känt mig väldigt öm över livmodern i 2 dagar och imorse kom det lite blodslem på papperet. Men blodet kan lika gärna vara för att vi hade sex igår, hoppas på det iaf för jag hoppades att jag skulle hinna sätta in spiralen innan första mensen.
Emma Stark: Ja så är det nog!
Ska försöka njuta men man vaknar ju automatiskt å undrar varför hon inte vaknar
Dessutom sprängs ju brösten så jag var tvungen att pumpa men det ger med sig med tiden antar jag
Fick också tillbaka min mens efter 6 veckor trots att jag helammar, bra att veta att allt funkar iofs men hade gärna varit utan den ett tag till
Vet inte om jag vågar vara glad för det än men har inte blödit nu på två dagar sen jag satte in hormonspiralen för 4 veckor sedan.. Men kan ju hoppas det upphörde där
idag är jag så jäkla trööööt! är tom sur för att det inte regnar som det skulle... hur knäpp e man då, haha... men jag ville verkligen vara inne med gott samvete men det är svårt när solen gassar ute. lilleman var onöjd hela natten, så det blev väl ca tre timmars effektiv sömn... =( hur gör ni andra för att hålla humöret uppe sånna dagar? tillåter ni dagar av ingenting eller aktiverar ni er varje dag med städning, tvättning, disk o promenader? jobbigaste är när man har en tre åring som knappast vill slappa...
Men hellre att dem leker osv än att dem bråkar, gapar, slåss osv så man sj blir ett skrikmonster...
Usch vad jag älskar mina barn men just nu är dem blä från o till...
Man behöver absolut inte alltid ha humöret på topp! Sambon började jobba i söndags efter en tre månader lång semester å han jobbar borta varannan vecka så jag, Enya och 6 åringen mjukstartade vardagen igen med att bara gå i myskläder å mysa runt första dagarna, pyssla lite, se film, baka, fika å ta dagarna lite som dom kommer