• Svar på tråden Juni-barnen
  • Baby1112

Så bra! :) Då är jag inte ensam om att kroppens hormoner röjer runt! :)
    Håller på att bli knäpp nämligen...

• Erik

Är det normalt att gå från att bajsa flera gånger per dag (minst 4 gånger) till att inte bajsa någon gång alls över en natt?! I dag har inte dottern bajsat något alls... Hon helammas så hon borde ju inte bli förstoppad... Men jag har varit så van att hon alltid bajsar minst 4 gånger per dag men idag har hon inte gjort det en enda gång?! Är det så att dom börjar bajsa mer sällan när dom blir äldre? Hon blev 7 veckor i går... Har två barn från tidigare men kommer inte ihåg deras bajsmönster. :D

Erik -04, Elias -07, Edit -12
  • emersson75
    Baby1112 skrev 2012-08-14 20:53:09 följande:
    Nån mer som känner sig typ gravid? Har för mig att jag fick det efter dottern med, men det försvann typ efter två veckor och så kom mensen.
    Som nån typ av hormon återställning eller så...
    Man känner sig nog lite skum imellanåt, skönt att veta att det är fler som känner likadant ;) När kommer mensen tillbaka ungefär förresten, min dotter är 7 veckor nu...helammar om det har någon betydelse?
  • Bumman79

När ska det här avslagen försvinna egentligen? I flera veckor kändes det som att det minskade å var mer som bruna flytningar men senaste kanske 2 veckorna har blodet kommit tillbaka trodde nästan att det var mensen först...

• gammelmamma

Oj jag skrev i fel. Skulle skriva att jag börajde med viktklubb förra måndagen, funkar för mig. Jag bantar liksom inte men får koll på kaloriintaget. TAppade 3 kilo första veckan. Målet är 21 kilo till april...

• Elvis Mamma

Erik: Enya helammas å bajsar numer varannan, var tredje dag, tidigare var de flera gånger om dagen men barn som helammas ska inte kunna bli förstoppade så du kan va lugn

• Ensortsmamma

Jag har med haft gravid symtom de sista, svettats mått illa vart trött osv.. Har sagt till sambon flera ggr -du är väl säker På att ingen kondom varit trasig.
    Bra att de är fler då, trodde inte man kunde fp massa hormoner när man inte ammar dock..

• JennieJ

Jaha å där kom mensen! Haft ont i magen i ett par dagar och nu kom den inte så efterlängtade menstruationen :( idag är Theodor 10 veckor så de är väl normalt för den att komma. Dok trodde jag inte den skulle komma så länge jag hel ammar men hade visst fel.