Mallas skrev 2012-07-15 20:47:01 följande:
Lillamillan - Hur fördelar du dina måltider och vad äter du en vanlig dag? Fördelning pp på de olika målen? Hur länge har du kört?
Jag fördelar mina pp ganska jämt på frukost, lunch och middag. Sen äter jag någon frukt som mellanmål och till kvällen burkar vi äta ex vattenmelon eller gruka och morötter som snacks.

Om det är så att någon av de lagade målen är väldigt låga i pp så kan det hända att jag tar ett kex till kaffet eller en liten glass om det e fint väder. Dricker även två koppar kaffe med totalt 1,5dl lättmjölk i  och sen en del pepsi max under dagen.

Undrar om det har med att jag jobbar 3-skift. För de veckor jag jobbat natt så har jag inte gått ner något trots att jag inte överskridigt mina pp. Jag har denna vändan kört strikt i 7v nu och har gått ner 5,8kr så ner går jag och jag e nöjd. Men tycker det e lite lustigt med veckobonusen, för de gånger jag fukat och nallat på dem så syns det direkt på måndagen när det e vägning. 
 Jag har kört strikt med viktväktarna flera gånger tidigare, men när jag nått min målvikt har jag en tendens att strunta i att registera maten och köra lite på måfå. Men det händer att man glider ur banan och går upp igen och då får man ta till hårdare bud, som nu.