• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • jonie

themorethemerrier: Jag är i samma sits. Hoppas på ÄL nu på en gång men det har inte kommit ihåg än.. Testar bara med CB så hoppas på glad gubbe nu i dagarna. Heja heja! :)

• Gumman1980

Hej alla!
    3 dagar sen man fick MF, blödningar har nästan helst slutat nu, men tomheten man känner är inte rolig. :(
    Igår mådde jag ganska okej, men idag mår jag lite sämre, var de så för er också i början?

Sitter iaf och läser lite på familjeliv om ägglossning efter MF, jag hoppas min kropp kommer igång ganska fort efter detta mf och sen hoppas jag att nästa graviditet blir bättre, och hoppas jag inte ska behöva gå och oroa mig och kan koppla av mer...

• Anonym (Längtan)

Hej alla! Snart en veckan sedan jag hade äl. Molande verk i rygg å mage. Hade kanske en blödning i fredags??

Sjukt trött, järn smak i munnen. Har bim 17/7. Vad tror ni? För tidigt att testa och det är ju bara egentligen att vänta! Säkert bara sjuka inbillningar jag har bara för att man så gärna vill...

• Anonym (Längtan)

Är nog lite mer än en vecka sen jag hade äl nu när jag tänker efter

• Anonym (Tessan)

längtan kanske gravid??:)...beklagar till er alla som fått missfall :(..ja den där tomheten kände jag direkt när allt kom ut på missfallsdagen:( usch det var hemskt!!!  vill så gärna bli gravid igen:)

• annaa83

Guman1980: Ja känner igen den där tomheten, jag fick missfall i början av juni, det känns ju bättre nu såklart men ibland så dimper man ner igen och kommer ihåg allt. som när ens vänner berättar att dom är gravida, det känns så dubbelt! man vill vara glad för deras skull men jag känner mer sorg då för min egen förlust...

Jag har fått bruna flytningar nu i två dagar, ca en dryg månad efter missfallet, var det så för er ockå eller var mensen efter missfallet som vanligt?! För såhär är inte min normala mens, jag har inte ens menskvärk. gravtest igår var neg. 

• xexa

Jo det var nog lite bruna flytningar först i några dagar vad jag kommer ihåg innan mensen blev 'normal'.

• xexa

Jag har ÄL någon gång nästa vecka (har köpt ÄL-stickor från clearblue) och mensen slutade idag så nu är det en evig väntan på att pricka in rätt tid/dagar för sex. Ifall att det tar sig denna ÄL så är min BIM den 1/8.

• Anonym (Längtan)
    Anonym (Tessan) skrev 2012-07-10 14:53:20 följande:
    längtan kanske gravid??:)
    Hoppas dessa små täcken tyder på en ny graviditet. Önskar så.
    Men man kanske är för dum och för naiv. Vågar man hoppas?
    På lördag eller söndag kan det kanske vara grönt för ett test.
    Eller ska man kanske vänta tills BIM dykt upp?
    Man vill ju så gärna veta!
    Hopplöst, längtar!!

Har haft en skit dag i dag på jobbet. gråtit konstans sen klockan tre. Har väl äntligen börjat hämtat mig.
    Bara denna veckan med så är det semester i 4 veckor. Ska bli skönt att slippa skit stället! Tänk var underbart med ett stort och fint plus på söndag! Världens bästa start på semestern!
  • Emzz
    Anonym (Längtan) skrev 2012-07-10 18:13:32 följande:
    Hoppas dessa små täcken tyder på en ny graviditet. Önskar så.
    Men man kanske är för dum och för naiv. Vågar man hoppas?
    På lördag eller söndag kan det kanske vara grönt för ett test.
    Eller ska man kanske vänta tills BIM dykt upp?
    Man vill ju så gärna veta!
    Hopplöst, längtar!!

Har haft en skit dag i dag på jobbet. gråtit konstans sen klockan tre. Har väl äntligen börjat hämtat mig.
    Bara denna veckan med så är det semester i 4 veckor. Ska bli skönt att slippa skit stället! Tänk var underbart med ett stort och fint plus på söndag! Världens bästa start på semestern!
    Jag håller tummarna stenhårt för dig! och er andra med såklart :)

Jag kan själv inte fatta att jag äntligen fått mitt + igen :)
    Men nu börjar jag ist oroa mig för MF igen :/ den smärtan och rädslan vill jag inte känna igen :(

Min sambo har det lagom roligt nu med mig :p Jag har rökt i många år och i höstas slutade jag när jag blev gravid, och jag var en satkärring i nån vecka, hormoner och abstinens, inte kul :p
    Jag lyckades tillomed att låta bli att börja när missfallet kom, men ca 3 månader efter det så fick min morfar (som varit som min pappa) en stroke och jag mådde skit och börja röka igen. Och igår efter jag plussat så rökte jag ju såklart inte, så tog sista ciggen i söndags kväll. Men min stackars älskling har det inte så lätt när jag gråter för allt eller blir arg :p men han står ut :) 
Svar på tråden längtar efter + efter missfall