• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • aj 378

Jag gjorde en skrapning i v 14 första gången och då gjorde jag det på en onsdag. Måndagen efter var testet negativt. Efter en skrapning ska ju inte testet vara positivt så många veckor efter. Men testet borde ju vara starkare på onsdag om det är en ny graviditet så jag får hålla ut tills dess..

• jonie
    aj 378 skrev 2012-07-09 10:41:58 följande:
    Jag gjorde en skrapning i v 14 första gången och då gjorde jag det på en onsdag. Måndagen efter var testet negativt. Efter en skrapning ska ju inte testet vara positivt så många veckor efter. Men testet borde ju vara starkare på onsdag om det är en ny graviditet så jag får hålla ut tills dess..
    aj 378 skrev 2012-07-09 10:43:33 följande:
    Det kanske syns en skillnad redan imorgon om jag tar ett test?
    Jag har ingen aning... Men om du testade idag kanske du ska försöka vänta lite till nästa test.
    ♥ Första försöket efter MF i juni ♥ ÄL? BIM? ♥
  • Anonym (Tessan)

emzz: åhhhhh  grattis!! gud så roligt för er:)...jag vill också ha mitt + nu:)...

• Emzz

Varför kommer inte allt man skriver från iphonen med? Skrev massa efter tack men inget kom med :/

• Anonym (Tessan)

så blir det för mig också när jag skrivit ett långt inlägg så går det inte:(... kommer börja testa med  ägglossningstesten den 17-18 och mysa på varannan dag däromkring:) sen bara vänta och se om det rtagit sig:)

• 8185

Vad är det som händer med mig????
    Fick mf 26/5, mensen kom 1/7. Sen så fick jag urinvägsinfektion 6/7. Nu går jag runt med svullna bröst, svallningar, plötslig hunger (känns som om jag inte fått mat på flera dagar) och är jätte trött. Jag fattar ingenting! Någon som känner igen sig?

• Anonym (Längtan)

Grattis Emzz! Jätte roligt för er!!{#emotions_dlg.flower}

• themorethemerrier

Jag fick missfall för snart två veckor sedan, var i vecka 5+2 enligt senaste mens. Fick negativt test redan i förra veckan och bestämde mig för att hoppas på att kroppen ser missfallet som en mens. Borde därmed få ÄL i slutet av denna vecka. Tog ett första test idag och det visade ett svagt streck så det ser ut som att det faktiskt kan bli ÄL om några dagar. Hoppas förstås att det ska ta sig direkt, vill så gärna ha ett till barn.

Svar på tråden längtar efter + efter missfall