• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Bunny81

Här är det också nedräkning till bim! Äl+5 idag! Välkomna till tråden alla nya! Synd att det droppar in fler här egentligen eftersom alla fått ma/mf :( Hoppas att alla får fina plus och att det går vägen för alla!

Åhh grattis till ul alla ni som varit på det! Verkligen en underbar känsla!

• Anonym (Tessan)

åhh lycka till nu alla...hoppas ni får + nu denna månad...jag tror det är eran månad nu:)Solig

• gedansk

Nää, inget denna månaden då mensen kom i dag. Ont imagen och världens PMS.
    Men jag ska prova äl stickor nästa månad och det positiva är att det skilde bara en dag från förra månaderns första dag så jag hoppas att det kommer att vara mera en 2 dagar denna gången.

• Bellabu

Har BIM imorgon men kunde inte hålla mig från att testa redan idag! Fick ett kraftigt +!! :) Vågar dock knappt bli glad än.. Då jag förra gången också fick + sen kom mensen 3 dagar efter ändå..

• Gumman1980
    Bellabu skrev 2012-09-30 17:15:18 följande:
    Har BIM imorgon men kunde inte hålla mig från att testa redan idag! Fick ett kraftigt +!! :) Vågar dock knappt bli glad än.. Då jag förra gången också fick + sen kom mensen 3 dagar efter ändå..

Grattis!
    Hoppas Plusset stannar kvar =) 
  • Anonym (Längtan)
    Bellabu skrev 2012-09-30 17:15:18 följande:
    Grattis!! Lycka till!
  • Anonym (Tessan)

bellabu: GRATTIS:)   ...nu är det din tur:)

• Anonym (Nathalie)

Gick förbi en spegel ikväll och fick världen chock! Min mage är huur svullen som helst, ser gravid ut.. Borde det inte vända snart med alla symptom och svullnaden? 10 dagar sen missfallet och testen var ju negativa då med så jag har ju inget hcg kvar i kroppen.. Så tråkigt och jobbigt att må illa och måste tänka på att ta kläder som döljer magen när det inte ens är något.. :(

• Tindran

Kul att se att det går riktigt bra för vissa här, det ger lite hopp :)
    Fick min tredje mens efter mf igår, hade verkligen börjat hoppas då de andra två cyklerna legat på 27 och 28 dagar men på dag 35 behagade mensen att komma. Bara timmar efter jag varit iväg och köpt gravtest....
    Blir irriterad på att mensen inte är regelbunden, allt känns mycket svårare då och jag vill inte bli beroende av ägglossningstest. Vill behålla känslan av att mysa för att vi vill inte för att ett test säger det ;)
    En annan sak som jag funderar på att kolla upp är om det verkligen är ok att ha "mensvärk" typ två veckor innan mensen kommer varje månad. När mensen kommer så ökar värken markant men det är ganska drygt att ha ont magen 3 av 4 veckor. Någon annan med samma problem?  

Svar på tråden längtar efter + efter missfall