• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Tessan)

xexa: min mens slutade idag/morgon också o har ägglossning i slutet på nästa vecka:) ska köpa på mig clearblue ägglossningstest nu i helgen o börja testa påtisdag nästa vecka:)

• jonie

När jag plussade förra månaden började jag få småfinnar bara några dagar efter ÄL. Dom vill inte ge sig! Dom kommer fortfarande, små och lite varstans. Störande! Mer finnar nu än när man var tonåring liksom, inte ok. Nån mer som har kvar nåt sånt efter förra graviditeten?

Jag blir galen snart, vill bara se den där glada gubben på testen! Gah!! 

♥ Första försöket efter MF i juni ♥ ÄL? BIM? ♥
  • Anonym (Tessan)

Japp tjejer har precis lagt mig, kommit hem från nattskiftet , mensen är då slut nu idag så nu längtar jag till ägglossning till nästa helg:) då har både jag i sambon SEM så då jäklar ska han få åka av:) nu ska det bara bli ett +!!! Tänkte mysa på då jag får glad gubbe och sen 2 dagar efter då borde det fasiken bli något:) nä nu sova några timmar, nattinatt

• Anonym (Tessan)

Längtan: håller tummarna gör dig! , kan ju vara en liten i magen , spännande du lär ju informera oss nu i dagarna om mer gravidsymtom och om du testar:) lycka till:) och självklart ni andra också:)

• Vårväntanochlängtan
    Emzz: Stort grattis till plusset! Vad roligt {#emotions_dlg.flower}

Jag har nu haft blod på pappret efter att jag torkat mig i ett par dagar så idag tog jag ett gravtest och det var negativt. Efter det så kom mensen igång ordentligt verkar det som. Så konstigt! Ibland är det precis som att hjärnan ska hänga med innan kroppen kommer igång
    Känns i alla fall bra att kroppen verkar återställd även om jag helst hade plussat 
  • themorethemerrier
    jonie skrev 2012-07-10 12:40:47 följande:
    themorethemerrier: Jag är i samma sits. Hoppas på ÄL nu på en gång men det har inte kommit ihåg än.. Testar bara med CB så hoppas på glad gubbe nu i dagarna. Heja heja! :)
    Håller tummarna för dig! Jag testar med billiga testers stickor, har iaf fått synliga streck både igår och idag så jag hoppas de ska stegra sig till helgen ungefär, då ÄL borde komma och kroppen ser missfallet som en vanlig mens! Känner inte av något direkt i kroppen än alls dock, men det är inte alltid jag gör det vid ÄL ändå.
  • jonie

Tack för tumållningen! Jag brukar aldrig känna nåt men brukar få glad gubbe på dag 12. Nu är jag på dag 14 och inte heller i morse var gubben glad. Börjar bli nervös ju :( Fast det kanske inte är vanligt att ÄL sker på samma dag direkt efter missfall.. Men jag blir ändå stressad.. Hoppas vi båda får ÄL i helgen :)

• Anonym (Längtan)

Gick hem tidigare från jobbet idag. Sovit i flera timmar.
    Känner inte av några G-symtom alls i dag. Möjligen järn smak i munnen.
    Känner mig tom och sorgsen i dag.
    Tittar i en massa trådar där tjejerna står stolt och visar upp sina magar.
    Önskar jag kunde få vara stolt och glad över min mage.

I dag var inge rolig dag.
    Tänk om jag kunde fått ha mina "tre" barn här. som sagt "mamma det ordnar sig, du har ju oss"

Vet inte vad jag vill med detta inlägg. Ventilera lite.

• themorethemerrier
    jonie skrev 2012-07-11 17:10:06 följande:
    Tack för tumållningen! Jag brukar aldrig känna nåt men brukar få glad gubbe på dag 12. Nu är jag på dag 14 och inte heller i morse var gubben glad. Börjar bli nervös ju :( Fast det kanske inte är vanligt att ÄL sker på samma dag direkt efter missfall.. Men jag blir ändå stressad.. Hoppas vi båda får ÄL i helgen :)
    Nu har jag ÄL-testat tre dagar i rad och hittills ingen direkt skillnad i teststrecket men så vet jag att det brukar vara. Nu när jag blev gravid senast så var det inget teststreck ena dagen och sen nästa jättestarkt och positivt! Så jag har fortfarande lite hopp om ÄL i helgen men som du säger så har jag inte heller någon aning om hur min kropp kommer reagera på missfallet.

Vill ju bli gravid snabbt igen, blir så stressad av alla nygravida runt omkring mig och alla som säger till mig att "ja men ni vill ju säkert ha ett till", vill ju svara "jaaa och vi skulle redan haft en på väg" men det blev ju inte så. :( 
Svar på tråden längtar efter + efter missfall