• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • annaa83

Zira:Gå o köp ett CB digital test, låter som du blivit gravid igen! =)

Vårväntan och längtan: Hur var din "mens" nu som KK tyckte va normal efter missfallet?? Denna väntan tar snart kol på mig... vill ha Äl nu och positiva stickor!!!

• jonie

Nån mer som fått fina positiva ÄL-test? :)
    Själv ligger jag med kuddar under baken och benen högt på självaste ÄL-dagen, haha :)

Känner ni förresten av er ÄL? Det gör inte jag, har aldrig gjort. Mår och är precis som alla andra dagar...

• themorethemerrier
    jonie skrev 2012-07-14 11:18:43 följande:
    Nån mer som fått fina positiva ÄL-test? :)
    Själv ligger jag med kuddar under baken och benen högt på självaste ÄL-dagen, haha :)

Känner ni förresten av er ÄL? Det gör inte jag, har aldrig gjort. Mår och är precis som alla andra dagar...
    Tyvärr, inget än! Du fick ÄL på dag 16 skrev du, när brukade du få ÄL innan missfallet? För jag har alltid haft kort lutealfas och brukar få ÄL på dag 18 ungefär, men jag är på dag 17 nu så då kanske det blir typ dag 20 för mig den här gången då, och att själva cykeln blir längre? Puh... det är en vetenskap....

Nej, aldrig känt av ÄL men ibland har jag märkt att det är dags på hur "sekretet" ser ut. 
  • jonie
    themorethemerrier skrev 2012-07-14 18:12:11 följande:
    Tyvärr, inget än! Du fick ÄL på dag 16 skrev du, när brukade du få ÄL innan missfallet? För jag har alltid haft kort lutealfas och brukar få ÄL på dag 18 ungefär, men jag är på dag 17 nu så då kanske det blir typ dag 20 för mig den här gången då, och att själva cykeln blir längre? Puh... det är en vetenskap....

Nej, aldrig känt av ÄL men ibland har jag märkt att det är dags på hur "sekretet" ser ut. 
    Jag fick glad gubbe på dag 16 så jag räknar själva ÄL-dagen idag på dag 17. Förut har jag haft ÄL på dag 13 så nu är jag fyra dagar sen kan man tänka då... Ja det är verkligen en vetenskap. Jag har ingen aning om när jag ska räkna med BIM. Brukade ligga på 28 dagar men det är ju inte säkert att det blir samma den här månaden... Hoppas du snart få se din glada gubbe Glad
    ♥ Första försöket efter MF i juni ♥ ÄL14/7 ♥ BIM? ♥
  • jonie

Nu har jag funderar på tok för mycket och förvirrat bort mig själv. Nån som kan hjälpa mig? Glad
    De två mest fertila dagarna i cykeln är väl den dag man får happy face på Clearblues ÄL-test och dagen efter  (själva ägglossningsdagen)?

Zira: Har du testat mer?? Glad

• Anonym (Tessan)

jonie japp så har jag uppfattat det:) samma dag du får en gladis och dagen efter:)

• jonie

Vad bra! Då snurrade jag inte bort mig helt Glad

• gedansk

hej

Borde inte ÄL komma igång en två veckor efter skrapning eller kan det bli framskjutet?

• jonie

gedansk: Det kan variera verkar det som. En del får ÄL lite senare än vanligt, för en del verkar det dröja några veckor.

• Anonym (Tessan)

japp snart dags för mig o börja testa med clear blue ägglossningstest:) tänkte börja på tisdag morgon sen testa i 1 veckas tid:) men tror inte ägglossningen kommer förrän tills nästa helg,

Mia: hur går det för dig? har du börjat testa än? vi ligger ju ganska lika med senaste mens och så....hade min första dag i senaste mens 6/7

Svar på tråden längtar efter + efter missfall