themorethemerrier skrev 2012-07-12 13:58:38 följande:
Nu har jag ÄL-testat tre dagar i rad och hittills ingen direkt skillnad i teststrecket men så vet jag att det brukar vara. Nu när jag blev gravid senast så var det inget teststreck ena dagen och sen nästa jättestarkt och positivt! Så jag har fortfarande lite hopp om ÄL i helgen men som du säger så har jag inte heller någon aning om hur min kropp kommer reagera på missfallet.
Vill ju bli gravid snabbt igen, blir så stressad av alla nygravida runt omkring mig och alla som säger till mig att "ja men ni vill ju säkert ha ett till", vill ju svara "jaaa och vi skulle redan haft en på väg" men det blev ju inte så. :(
Jag har testat med CB i åtta dagar nu, fortfarande inget... :( Har läst i lite trådar där tjejer fått ÄL på dag 18 istället för det vanliga 13, nån som fått ÄL två veckor senare än vanligt, nån som fått två veckor efter negativt gravtest. Jag har verkligen INGET tålamod! Vill, precis som du, bli gravid fort igen men det är ju svårt när ÄL lyser med sin frånvaro... Får väl fortsätta att hålla tummarna för att det kommer i helgen... Det värsta är att jag verkligen börjar se sex enbart som ett måste bara för att bli gravid. Inget jag njuter av längre. Hm. Deppdag, sorry.