Vårväntanochlängtan skrev 2012-07-12 19:35:35 följande:
Och här trodde jag att mensen var igång och så försvann den lika snabbt igen och återgick till rött på pappret

Ringer väl kvinnokliniken och rådfrågar lite om den inte kommer snart.
Jag känner precis som er andra att jag snart vill vara gravid igen. Kikade runt lite på kläder idag och jag känner att jag lever inte i nuet utan tänker åh en sån skulle jag köpt om jag var gravid, så fin jag hade varit i den som gravid m.m Blä! Jag vill ha en bebis i magen, dumma dumma MA
Konstigt... Hoppas kroppen börjar bete sig som den ska snart! :) Har du ringt och rådfrågat och fått några bra svar?
Jag känner precis som du! Jag hann köpa mammabyxor innan mf och dom ligger och hånar mig nu känns det som.. Hoppas vi snart får använda gravid-kläder!

annaa83 skrev 2012-07-13 08:48:40 följande:
Jonie: Hurra! så skönt när det kommer en glad gubbe =) Hoppas ni får en trevlig myshelg!
Är det någon som testat med stickor från familjevaruhuset? Beställde hem ett paket från dom igår med 20 ältest o 20 gravtest för 199kr, tog en av varje igår bara för att se om dom gav spökstreck men såg inget. men dom är så smala o tunna! 2 mm breda typ!
Ja äntligen var gubben glad!

Har redan myst en gång och mer blir det i helgen

Jag har inte testat dom tyvärr. Dom låter ju jättesmå!! Skumt. Har du nån bild?