• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Vårväntanochlängtan

Min mens har fortfarande inte kommit igång ordentligt utan det var väl allt jag fick, bruna flytningar och blod på pappretObestämd för nu verkar det vara riktigt borta (peppar peppar ta i trä). Konstigt nog har jag ändå en magkänsla som säger att jag ändå är gravid trots att jag fick negativt ipå gravtesten men hade jag nu ÄL den 4:e som jag tror så har det ju ändå varit för tidigt för mig att testa innan. Åh vilket önsketänkande!{#emotions_dlg.flower}

Skönt för er som har ÄL nu, håller tummarna för er! Jag vet inte ens om jag har haft ÄL eller inte denna månaden och de på KK sa att om jag vill veta kroppens "status" så får jag testa med ÄL test men det har jag ingen lust med då jag tycker det blir lite stressigt

• jonie

Vad drygt att inte veta vad som händer. Antar att det bara är att vänta för dig.. Men om du hade ÄL 4/7 borde du i alla fall kunna testa om ett par dagar :)

• Vårväntanochlängtan
    jonie skrev 2012-07-16 20:13:22 följande:
    Vad drygt att inte veta vad som händer. Antar att det bara är att vänta för dig.. Men om du hade ÄL 4/7 borde du i alla fall kunna testa om ett par dagar :)
    Ja det är det verkligenObestämd Hade bara mensen kommit som vanligt hade jag varit mer lugn. Så japp bara att vänta
  • 8185

Tessan: jag förstår vad du menar. Och tyvärr blir man ju inte så sugen när det gör ont :( men håll ut, snart blir det bebis!!!
    Vårlängtanochväntan: testa om några dagar igen. Jag håller tummarna!

• Anonym (Tessan)

8185: precis inte direkt liggsugen:)

vårväntanochlängtan: håller tummarnaPlus

• Anonym (Tessan)

så nu myste vi på i morse:) och kör på torsdag och fredag också:) he he....o hoppas den glada gubben dyker upp nu i slutet av veckan då måste det ju bara ta sig:) (hoppas)... beställde nyss från billiga tester, 2 clearblue (vanliga) sen 1 clearblue digitalt:) sen 5 stickor också:) så nu kan jag börja testa lite tidigare:) hi hi åhhh jag längtar tills jag kan börja testa:) man blir ju sååå manisk:) ha en toppen dag nu alla :)

• jonie

Tessan: Låter bra där! :) Jag längtar tills jag kan börja testa också! Kanske kan börja tjuvstarta om en vecka ;) Ha en bra dag du med!!

• jonie

Nu tänker jag slå på stort och åka i till stan och träffa en kompis. Har varit ledig i en månad nu och sen missfallet har jag i stort sett inte lämnat hemmet förutom när vi träffat sambons familj några gånger. Men jag behöver komma hemifrån lite och få tankarna på annat än ägglossning, symptom, dagar hit och bim dit Glad Ha en bra dag alla fina tjejer!

♥ Första försöket efter MF i juni ♥ ÄL14/7 ♥ BIM 29/7 ♥
  • Vårväntanochlängtan
    jonie skrev 2012-07-17 13:06:40 följande:
    Nu tänker jag slå på stort och åka i till stan och träffa en kompis. Har varit ledig i en månad nu och sen missfallet har jag i stort sett inte lämnat hemmet förutom när vi träffat sambons familj några gånger. Men jag behöver komma hemifrån lite och få tankarna på annat än ägglossning, symptom, dagar hit och bim dit Glad Ha en bra dag alla fina tjejer!
    Ha det så kul på stan! {#emotions_dlg.flower}
    Anonym (Tessan) skrev 2012-07-17 10:46:20 följande:
    så nu myste vi på i morse:) och kör på torsdag och fredag också:) he he....o hoppas den glada gubben dyker upp nu i slutet av veckan då måste det ju bara ta sig:) (hoppas)... beställde nyss från billiga tester, 2 clearblue (vanliga) sen 1 clearblue digitalt:) sen 5 stickor också:) så nu kan jag börja testa lite tidigare:) hi hi åhhh jag längtar tills jag kan börja testa:) man blir ju sååå manisk:) ha en toppen dag nu alla :)
    Håller tummarna för glad gubbeGlad
  • Anonym (Tessan)

njut av en underbar dag:) tack tjejer:)

Svar på tråden längtar efter + efter missfall