• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Tessan)

jonieeeeeee: gud grattis grattis grattis:) weiiiiiiiii va roligt o vilket mirakel på ÄL +9 o allt:) gud så roligt för dig/er:)
    kommer testa igen i morgon bittti innan vi far till stugan:)

• Vårväntanochlängtan
    jonie skrev 2012-07-23 21:17:34 följande:
    Ok blev för kissnödig. Testade med 2 till CB och fick se "Gravid 1-2" och "Pregnant 1-2" Jag tror banne mig jag är gravid :D
    YES!!! Härligt!! GRATTIS!! Glad{#emotions_dlg.flower}
  • Vårväntanochlängtan

Själv har jag ju precis avklarat ÄL och håller nu verkligen tummarna på att det går vägen {#emotions_dlg.flower} Vill precis som er andra att vi får plus allihopa och jag har till och med drömt om aprilbebis innan första graviditeten så det kanske är ett tecken?Flört

• Anonym (Tessan)

Vårlängtan; absolut:) vi får våra + vi också, det är jag säker på !

• themorethemerrier
    Ok blev för kissnödig. Testade med 2 till CB och fick se "Gravid 1-2" och "Pregnant 1-2" Jag tror banne mig jag är gravid :D
    Men jonie! Här är man offline några timmar och så går du och får plus! Superstort grattis! CB-digital visar inte fel och skulle det vara något så är det väl i så fall om de inte visar något alls för att batteriet är slut. Men tre positiva test, det kan du inte misstolka! Hurra för dig! Den här gången går det vägen!
    Anonym (Tessan) skrev 2012-07-23 21:20:59 följande:
    jonieeeeeee: gud grattis grattis grattis:) weiiiiiiiii va roligt o vilket mirakel på ÄL +9 o allt:) gud så roligt för dig/er:)
    kommer testa igen i morgon bittti innan vi far till stugan:)
     Lycka till med testet imorgon, hoppas det blir plus för dig med! 
    Vårväntanochlängtan skrev 2012-07-23 22:59:03 följande:
    Själv har jag ju precis avklarat ÄL och håller nu verkligen tummarna på att det går vägen {#emotions_dlg.flower} Vill precis som er andra att vi får plus allihopa och jag har till och med drömt om aprilbebis innan första graviditeten så det kanske är ett tecken?Flört
    Jag hoppas att det här är någon slags tur-tråd! ;)
  • 8185

Men hallå!!!!! Här har man varit ute och käkat med goda vänner och så ser man allt det här!!!!!
    Super grattis Jonie, så himla glad för er skull!!!!! Tom jag har fjärilar i magen. Stor kram till er tjejer! P

• jonie
    themorethemerrier skrev 2012-07-23 23:33:42 följande:
    Men jonie! Här är man offline några timmar och så går du och får plus! Superstort grattis! CB-digital visar inte fel och skulle det vara något så är det väl i så fall om de inte visar något alls för att batteriet är slut. Men tre positiva test, det kan du inte misstolka! Hurra för dig! Den här gången går det vägen!
    8185 skrev 2012-07-24 00:24:30 följande:
    Men hallå!!!!! Här har man varit ute och käkat med goda vänner och så ser man allt det här!!!!!
    Super grattis Jonie, så himla glad för er skull!!!!! Tom jag har fjärilar i magen. Stor kram till er tjejer! P
    Ja här händer det grejer!! Tack så mycket tjejer!! Nu hoppas jag innerligt att allt går bra den här gången! Och så håller jag tummarna för er söta tjejer!! {#emotions_dlg.flower}
    ♥ Första försöket efter MF i juni ♥ ÄL14/7 ♥ BIM 29/7 ♥
  • Anonym (Tessan)

Ja Jonie Gud så härligt för dig:) tog ett till nu på morgonen och det måste vara ett spök igår , fanns ju inte en möjlughet att det skulle kunna vara ett + :) ... Väntar tills nästa vecka o testar!!! Åker till stugan i badar o solar:) i tänker på annat:)

• jonie

Tessan: ja det är bra att hålla sig sysselsatt och försöka tänka på annat, då kan tiden gå lite fortare :) Hoppas du får det riktigt bra nu! Kram!!

• Anonym (m)
    så roligt stort grattis
Svar på tråden längtar efter + efter missfall