• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • jonie

Ja precis. Men du kanske kan testa på ÄL+9 Flört

♥ Första försöket efter MF i juni ♥ ÄL14/7 ♥ BIM 29/7 ♥
  • Anonym (m)

hoppar in i den här tråden om det går bra

fick ett tidigt missfall i maj och är nu på första försöket efteråt, har precis haft äl och bim den 3/8. 

• Anonym (Tessan)

absolut:)

anonym: välkommen o hoppa in:) då ligger vi lika:)

• Emzz
    jonie skrev 2012-07-23 18:10:25 följande:
    Jag blev inspirerad av dig Tessan och tänkte att jag också skulle ta ett tidigt test!

Det här är ett av de jag beställde från kondomkungen som har utgångsdatum i augusti. Vågar jag tro på det här???! Kan det visa fel för att datumet snart går ut? Jag är ju bara på ÄL+9!!! Och kvällsurin!!!!

Fan Clearblue om det visar fel för nu har jag verkligen fått upp hoppet!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATTIS! du måste ju vara gravid! har aldrig hört talas om att dom digitala kan visa fel (åt det hållet)
    Tårarna sprutar här :D

Tessan: Jag ser ju det där lilla strecket med, du kan inte ha trott fel om ÄL? för det verkar ju onekligen som du är gravid. Jag har iofs aldrig sett spökstreck alls, trodde dom bara var en myt 
  • Anonym (Tessan)

Emzz: jag fick ju positivt på ägglossning i fredags så det är så konstigt , men det är ju klart synklart men svagt!! Jonie fy va häftigt:) weiiii

• jonie

Wiiiii! :D Nu försöker jag hålla mig så länge som möjligt sen testar jag igen :D Försöker fokusera på film så länge men det är svååårt, haha :)

• Anonym (Tessan)

förstår d jonie:)...kommer ta ett till clearblue i morgon bitti med morgonurin o se om det blir lika:) kan ju bara inte vara sant då jag hade ägglossning i fredags/lördags!!!! det går bara inte,har aldrig hört någon som fått det så pass tidigt!!  men jag har sån molvärk o konstig känsla i magen!!? uppdatera på en gång med bild o allt jonie:)

• annaa83

Tessan: Du kanske inte hade ägglossning då du tror du hade det?!  När jag blev gravid så testade jag positivt bra få dagar efter äl, och sen fick ja MF några veckor senare, men det kan ju va så att du är gravid och att testet för äl inte va rätt!?
    Hoppas!!! 

• jonie

Ok blev för kissnödig. Testade med 2 till CB och fick se "Gravid 1-2" och "Pregnant 1-2" Jag tror banne mig jag är gravid :D

Svar på tråden längtar efter + efter missfall