• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Tessan)

Precis då kämpar vi vidare🌺.. Nej en maj bebis har faktiskt jag drömt om!! Japp då blir det ägglossning test o massa sex:)

• jonie
    "Skillnaden är nog att jag inte är lika småfinnig som jag blev sist." 
    Nej det skulle jag inte ha skrivit. Poff så kom  några små smygande Flört Skulle ta en liten powernap på soffan och totaldeckade i nästan två timmar. Ännu ett säkert tecken.
    ♥ Gravid igen efter mf i juni ♥ BF april 2013 ♥
  • Anonym (nervös)
    jonie skrev 2012-07-24 11:41:27 följande:
    Tack fina! 
    Jajamensan, det var första ÄL efter mf. Ingen mens emellan Glad Testade negativt snabbt efter mf och ÄL kom igång ganska fort! (Fyra dagar senare än vanligt bara) Så det kan absolut ta sig direkt!! 
    När hade du ditt senaste mf då?

Jag ska verkligen försöka njuta och inte anta det värsta. 
    Håller tummarna för er alla andra!!!! {#emotions_dlg.flower}
    Ok så kul, då ska jag leva på hoppet ett tag till...
    Hade mitt senaste MF 7 juli... Men jag har inte testat för att se när jag hade min ÄL... Utan myste lite mer än vanligt när jag "kände" att det kunde ha varit ... Jag har alltid känt av när jag har min ÄL...
    Kanske är bäst att låta kroppen villa nån månad innan man sätter igång =)
    (försöker iallafall intala mig detta Flört
  • Anonym (Tessan)

Har också kommit in i nån Depp :( tror inte jag kommer få mitt + denna månad😢..men men bara på't igen!! Men det är ju några dagar kvar än att hoppas på ;) ❤

• Anonym (Längtan)
    Anonym (Tessan) skrev 2012-07-24 21:42:00 följande:
    Har också kommit in i nån Depp :( tror inte jag kommer få mitt + denna månad😢..men men bara på't igen!! Men det är ju några dagar kvar än att hoppas på ;) ❤
    Det kommer bli bra!
    Kommer det inte nu så kommer det sen.
    Du har ju din sambo som älskar dig och du älskar honom!
    Ni har ju varandra! Hjärta

Håller mina tummar för er!
  • jonie

Hej tjejer!! Åker iväg ett par dagar i morgon, blir en sväng till Göteborg och sen vidare till föräldrarnas sommarstuga. Jag lär ju kika in här nån gång men om inte så hoppas jag på att få läsa positiva besked när jag kommer hem igen!! :) Ha det bra så länge, håller tummarna för er!!

• Anonym (Tessan)

Längtan; ja det är tur jag har mina 2 barn o sambo :) Jonie; tack, hoppas du har det kanon i stugan .. Vi är i stugan nu o har det sååå härligt! Hoppas vi alla får positiva besked nästa vecka o ni andra innan nästa vecka:) 😄

• 8185

Vaknade med kraftiga mensvärkar idag. Så nu är det bara att ladda om. Här ska ätas vitaminer, promeneras och köpas äl-tester.
    Tessan: jag känner på mig att det väntas ett plus för dig.
    Jonie: ha en underbar tripp och njut!
    Kramar

• Anonym (Tessan)

Japp njuter:) 8185:kan ju alltid hoppas men idag är det bara fortfarande molande värk i livmodern men det kan ju lika gärna vara mensen som gör sig redo, vi får se!! Lycka till nu tjejer!!!

Svar på tråden längtar efter + efter missfall