• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Vårväntanochlängtan

Åh vad mysigt Glad Kul att suget har vaknat igen. Vi försökte 9 månader så ganska lång tid tyckte jag. Då jag i min fantasi hade trott att det skulle gå mycket fortare då jag ändå bara är 23 år gammal. Däremot tog det sig på första försöket med BDG så om det inte blir bebis denna månaden så kommer jag nog börja med det igen

• Anonym (Tessan)

Vår väntan; håller tummarna att du får ditt + !! När tänker du testa ? Jag har ju också BIM 4/8 :)

• 8185

Det låter verkligen som att det blir ett plus för er nu tjejer. Jag håller alla tummar och tår för er!
    Jag tog ett cb-digitalt nu på morgonen för mina bröst har börjat ömma mer nu. Men det var negativt så nu hoppas jag att mensen ska sätta igång så vi kan börja om.
    Kram och ha nu en underbar dag :)

• Anonym (Tessan)

8185: man kan ju hoppas,, när har du BIM ? Kanske för tidigt i testa ? Annars är det bara på't igen o försöka :) kram till er:)

• annaa83

Piss va sur jag är på min kropp!! Tyckte Äl testen blev starkare innan, men nu är de bara svagare... när ska kroppen komma igång igen!!!

Lajsa:
    Jag hade en cysta på min äggstock innan jag fick MF, den va rätt stor så de var aldrig tvivel om att det var en cysta, min ena läkare sa att vi kunde köra så fort jag slutat blöda, en annan sa att vi skulle vänta minst en mens, gärna två,,,, och precis som du återkontroll om 3 månader.
    Börjar bli arg på min kropp nu, fick en blödning 9 juli, en månad efter missfallet, men ingen ägglossning i sikte än inte... de dröjer väl 5 månader till den kommer eller ngt... blä!!

Hoppas inte du har utomkveds.. När ska du ta om hcg?? Jag fick också springa och lämna hcg prover stup i kvarten så de kunde utesluta utomhavande helt...

• 8185

Tessan: jag har bim på lördag. Men jag har mensvärk och hur mycket finnar/pliter som helst. Så mensen är nog inte långt borta. Förra månaden kände jag likadant, men då blev mensen försenad en vecka. Så nu hoppas jag att den kommer i tid så vi kan börja om.
    Kram

• Anonym (Tessan)

ok men än finns hoppet:)...
    ÄL +5 molande värken fortsätter även idag,igår kväll innan jhag somande vid 00 så hade jag kraftiga mensvärkar...kommer inte ihåg att jag haft så här varenda dag efter ägglossning (eller så har jag d)..även väldigt varm i kroppen temp på 37,6 så jag håller nog på o bli sjuk:(......har ni haft ont sen ägglossning o ända till mensen kom? det kanske man har:) brösten känns mycket tyngre än vanligt också...ähh nu vill jag att dagarna ska gå så man får testa nån gång:) alla mina symtom kan ju vara fejk också:(..då jäklar!!:)

• Anonym (Tessan)

hej tjejer:) måste bara skriva av mig lite,har sån jäkla mensvärk så jag håller på o bli tokig,sen har jag nu senaste 2 dagarna blivit så "dålig" i magen...kanske är att jag blivit mer känslig nu efter missfallet?

• Vårväntanochlängtan
    Anonym (Tessan) skrev 2012-07-25 23:28:11 följande:
    Vår väntan; håller tummarna att du får ditt + !! När tänker du testa ? Jag har ju också BIM 4/8 :)
    Jag testar kanske någon dag innan och samma dag. Jag måste ju veta till den 4/8 eftersom jag ska äta och så med mina tjejkompisar den dagenGlad
  • themorethemerrier
    Anonym (Tessan) skrev 2012-07-26 15:27:45 följande:
    hej tjejer:) måste bara skriva av mig lite,har sån jäkla mensvärk så jag håller på o bli tokig,sen har jag nu senaste 2 dagarna blivit så "dålig" i magen...kanske är att jag blivit mer känslig nu efter missfallet?
    Jag håller tummarna för dig! Det där med dålig i magen... så brukar jag bli innan mens, typ alltid. Det är ett av mina tecken på mens, hur skumt det än må låta. Men jag tror att det är rätt så ovanligt, så det behöver ju inte alls ha samma betydelse för dig.

Fast jag inte skulle tog jag ett till test idag. ÄL+8 eller +9. Negativt förstås, det blev det ju senast också. Ska hålla mig till söndag nu och ÄL +12, men jag har ställt in mig på mens - fler saker talar för det än motsatsen! 
Svar på tråden längtar efter + efter missfall